همدان؛

دوره های آموزشی در اولویت هیات های ورزشی همدان باشد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: هیات های ورزشی استان باید برگزاری دوره های آموزشی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

دوره های آموزشی در اولویت هیات های ورزشی همدان باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم اظهار کرد: ترویج و توسعه فعالیت‌های ورزشی در دو بخش همگانی و قهرمانی همواره جزء اولویت‌های اصلی در استان بوده و در همین راستا تلاش می‌شود برنامه‌ریزی‌ها در این دو بخش صورت گیرد.
وی کبدی را یکی از رشته های جذاب و و دارای پتانسیل بالا در استان همدان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه از دیرباز تاکنون جوانان شایسته استان همدان در این رشته سهم ارزشمندی در موفقیت های تیمهای ملی داشته اند .

رسول منعم بیان داشت: در سال های اخیر در شهرستان کبودراهنگ شاهد گسترش و توسعه ورزش قهرمانی از جمله ورزش کبدی بودیم و امید است برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی و تداوم آن بتواند باعث رشد و ارتقای کبدی کاران کبودرآهنگی شود.

وی با تمجدید از پیشرفت کبدی در شهرستان کبودرآهنگ اظهار داشت: جوانان کبودرآهنگی با کمترین امکانات، بیشترین بهره‌برداری را برای رشد و تعالی این ورزش انجام دادند.

وی با بیان اینکه رشته کبدی با فرهنگ بومی منطقه کاملا سنخیت دارد، گفت: ورزش کبدی در منطقه کبودرآهنگ بعنوان ورزش نخست شناخته می‌شود و خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در این رشته پرطرفدار مایل هستند و باید این ورزش به وسیله مردم به ویژه جوانان این منطقه به روزهای شکوفایی خود برسد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از اقدام شایسته هیات کبدی استان برای برگزاری این کلاس آموزشی تقدیر کرد و گفت: این اقدام باعث رشد و ارتقای مربیان کبدی استان می شود و با برگزاری این کلاس ها روند روبه رشد و مثبتی در میان کبدی کاران ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: توجه به برگزاری دوره های آموزشی بر اساس علم روز یکی از نیازهای ضروری است و به همین دلیل باید برگزاری کلاس های آموزشی سال جاری در اولویت فعالیت هیات های ورزشی استان همدان قرار گیرد.

رسول منعم گفت: تربیت و تأمین مربیان رشته های مختلف ورزشی، ارتقاء علمی و عملی مربیان و هماهنگ و یکسان نمودن آموزش تئوری و عملی مربیان از اهداف این جلسه است که باید در کلاس های آموزشی مدنظر قرار گیرد.

وی ارتقا سطح علمی و آموزشی فعالان در عرصه ورزش را لازم و ضروری خواند و گفت: رای رشد و ارتقا سطح هرچه بهتر و بیشتر ورزش باید از علم و ورزش که دو مقوله جدا نشدنی از هم هستند بتوانیم در سال جاری استفاده مناسب تری کنیم.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.