اهواز؛

تجلیل از خادمان ازدواج آسان در اندیمشک

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) تعدادی از خادمان ازدواج آسان در تالار فرهنگ اندیمشک مورد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در همایش پیوند آسمانی و تجلیل از خادمان ازدواج آسان این شهرستان گفت: ازدواج یک سنت حسنه است که جامعه را از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مصون می کند.

وی افزود: ازدواج آسان یکی از مهم ترین اهداف اهل بیت (ع) بوده که برای تبیین این سیره و روش همه ما در جامعه اسلامی وظیفه داریم و باید ازدواج بدون تشریفات و تجملات را ترویج دهیم.

حسنوند بیان کرد: توجه به اشتغال و توسعه مهم ترین موضوع برای ایجاد بستر ازدواج برای جوانان است و باید با ایجاد ظرفیت شغلی، ضمن امنیت خاطر جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده بر اساس دین مبین اسلام ترغیب و تشویق کرد.

نماینده مردم اندیمشک اظهار داشت: ازدواج های پر هزینه یک تهدید برای جامعه به شمار می رود که باید با تشویق جوانان این فرهنگ غلط را اصلاح کرد.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان طرح های مختلف عمرانی و تولیدی در شهرستان برنامه ریزی شده تا با احداث این طرح ها فرصت های شغلی مناسبی برای افراد جویای کار فراهم گردد.

فریدون حسنوند بیان داشت: شهرستان اندیمشک مستعد توسعه و پیشرفت است و باید با جذب سرمایه گذار و پرهیز از حاشیه های سیاسی به رفع مشکلات مردم کمک کرد.

مهراب سراج الدین مدیر موسسه فرهنگی نغمه های عشق هم در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ صحیح ازدواج گفت: ازدواج آسان و ساده زیستی در آغاز زندگی مشترک یک ارزش است که باید با همدلی این ارزش های صحیح را در جامعه ترویج داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.