اصفهان؛

نمایش سرزمین شگفت انگیز در اصفهان

سرزمین شگفت انگیز' به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی در تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نمایش در می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این نمایش تا 22 شهریورماه هر روز ساعت 18:45 در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود.
عوامل این نمایش شامل آهنگساز پویا فرهنگ پژوه و شاهین کیانزاد، طراحی صحنه و آکساسوار محمد قبادی نژاد، زهرا جلالی، الهه جابرزاده انصاری و محمود شیخ جبلی هستند.
محمدجواد اکبری، محمد قبادی نژاد، عاطفه روستازاده، زهرا دوستی، مژگان مسیحی، فاطمه سلطانی، زهرا آذری، زهرا گرک یراقی، محمد شریفی، سما زمانی و امیر شیخ جبلی از بازیگران این نمایش هستند.
طراحی این نمایش با بهره گیری از عناصر خلاق و کارگردانی مبتنی بر موسیقی و حرکت و در فضایی فانتزی و خلق موقعیت های طنز در صدد ایجاد ارتباط هر چه بهتر با مخاطب می باشد.
قهرمان نمایش کرم شب تابی است که به سرزمین شگفت انگیز سفر و در آنجا با سوسکی روبرو می شود که با از بین بردن گل و گیاهان این سرزمین، قصد نابودی آن را دارد.کرم شب تاب با کمک اهالی سرزمین شگفت انگیز تلاش می کند تا این مشکل را حل کند.
بهره گیری از عناصری همانند نور، سایه و موسیقی بر جنبه های فانتزی اثر افزوده و تماشاگر را بیش از پیش با خود همراه نموده است و همچنین موسیقی جذاب که گاها در پس زمینه و تکمیل کننده حرکت و اعمال بازیگران نمایش، خصوصا بازیگران ناشنوای و در خدمت اثر می باشد از تلاش های گروه آهنگسازی این گروه نمایش است که پویا فرهنگ پژوه و شاهین کیانزاد آن را خلق کرده اند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار