اصفهان؛

ارسال ۲۶۳ اثر به جشنواره حسنات

هنرمندان تهران و اصفهان پیشتاز ارسال آثار به ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه 15 مهر آخرین فرصت ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه اعلام شده است، گفت: هنرمندان می‌توانند در پنج بخش داستانی، فیلم‌نامه، مستند، شهروندی و پویانمایی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره حسنات ارسال کنند.

رسول صدرعاملی با بیان اینکه هنرمندان از سراسر کشور به این جشنواره آثار ارسال می‌کنند افزود: برای از بین بردن هر گونه شائبه‌ای در خصوص حمایت ویژه از هنرمندان اصفهانی امسال بخش آثار ویژه اصفهان را تعریف کردیم تا در قالب آن آثار هنرمندان اصفهانی را دریافت کنیم.

وی در خصوص بخش شهروندی ششمین جشنواره حسنات گفت: در این بخش همه شهروندان ایرانی می‌توانند در عرصه‌های مختلف احسان و نیکوکاری در خصوص آداب و اصول شهروندی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

صدرعاملی درباره هیات انتخاب بیان کرد: امسال سعی داریم از هیات انتخاب دوره‌های قبلی جشنواره استفاده کنیم چرا که وظایف این هیات بسیار سنگین و باید با دقت بالایی حجم زیاد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را با دقت بررسی و بهترین آثار را به هیات داوران معرفی کنند.

وی افزود: اجرای بخش بین‌الملل جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیاز به اقدامات کارشناسی جدی دارد و از سویی متقاضیان زیادی از شهرهای اروپا و شهرهای خواهر خوانده اصفهان برای ارسال آثار و مشارکت اقدام کرده‌اند و در نظر داریم امسال این بخش را به صورت غیر رقابتی برگزار کنیم.

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از ارسال ۲۶۳ اثر به دبیرخانه خبر داد گفت: بر این اساس ۱۴۷ اثر داستانی، ۴۰ اثر فیلم‌نامه، ۳۷ اثر مستند، ۳۲ اثر پویانمایی و هفت اثر در بخش شهروندی ارسال شده است.

گفتنی است ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات همزمان با هفته احسان و نیکوکاری از ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.