اصفهان؛

زیر سازی23 کیلومتر از جاده آران و بیدگل به گرمسار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: ۲۳ کیلومتر از مسیر ۱۰۰ کیلومتری جاده در حال احداث آران و بیدگل به گرمسار آماده آسفالت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی آراسته  با رد شایعه توقف عملیات عمرانی احداث این جاده اظهار داشت: پیمانکار پروژه جاده گرمسار با وجود کمبود اعتبارات همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.

وی تاکید کرد: جای هیچ نگرانی در خصوص ادامه فعالیت عمرانی احداث این جاده نیست و ماشین آلات راهسازی در حال حاضر به فعالیت خود در این پروژه ادامه می دهند.

وی همچنین به ادامه عملیات عمرانی پروژه احداث جاده کنارگذر آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: کار آزادسازی سه کیلومتر ابتدایی این کنارگذر که از میدان امام علی(ع) کاشان آغاز می شود از امروز با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان شروع شده است.

آراسته با اشاره به اینکه حدود 7 سال است که عدم آزادسازی مسیر ورودی جاده کنارگذر آران و بیدگل در اجرای کامل این پروژه خلل ایجاد کرده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های نماینده محترم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تاکید امام جمعه محترم آران و بیدگل و پیگیری های ادارات راه و شهرسازی کاشان و آران و بیدگل در جلسه مشترک با مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و معاون وزیر راه و شهرسازی این مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه تمام طول این مسیر سه کیلومتری جزو اراضی ملی است اضافه کرد: عملیات آزادسازی این مسیر سه کیلومتری از امروز با استقرار یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل آغاز می شود.

احداث کنار گذر آران و بیدگل به طول 44 کیلومتر  از مهم‌ترین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور نهم به شهرستان آران و بیدگل است.

عملیات احداث پروژه جاده آران و بیدگل به گرمسار نیز در تیرماه سال 1393 با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.