اهواز؛

پیشرفت 10درصدی پروژه احداث جاده‌های طرفین پل هلایجان

احداث جاده‌های طرفین پل هلایجان یک پروژه بسیار مهم در محور ایذه به سمت باغملک است که عملیات اجرایی آن از حدود 10 روز گذشته با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رییس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث جاده‌های طرفین پل هلایجان، این پروژه تاکنون حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حمدالله قاسمی‌ راد ، اظهار کرد: این پروژه یک پروژه بسیار مهم در محور ایذه به سمت باغملک است که عملیات اجرایی آن از حدود 10 روز گذشته با حضور استاندار آغاز شد.

وی افزود: اگر مشکل معارضین محلی و سایر مشکلات در پروژه احداث جاده‌های طرفین پل هلایجان در محور ایذه – باغملک حل شود، این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاسمی ‌راد تصریح کرد: به دلیل آن‌که احداث این جاده به منظور حذف نقاط حادثه خیز در محور ایذه – باغملک بوده است، تأکید داریم تا پروژه را پیش از پایان سال به اتمام برسانیم اما با توجه به معارضین محلی و سایر مشکلات، عملی شدن آن اندکی دشوار است.

وی گفت: طول این پروژه حدود 1.5 کیلومتر و اعتبار اجرای آن حدود 6 میلیارد تومان از محل منابع ملی است.

قاسمی ‌راد خاطرنشان کرد: اگر شرایط جوی، معارضین محلی و سایر مشکلات پیش‌بینی نشده، مانع اجرایی شدن کار نشوند، امیدواریم تا پایان سال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار