اهواز؛

پایان سال 95، پایان مسکن مهر ماهشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: اجرای طرح مسکن مهر ماهشهر تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رحیم عتیقی با بیان اینکه میزان تعهد شهرستان ساخت 10  هزار و  20 واحد بود، گفت: تاکنون 4 و470  واحد از این تعداد تکمیل و مردم در آن ساکن شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 2  هزار و400  واحد در مرحله نازک‌کاری و 1 هزار و920  واحد در مرحله سفت‌کاری قرار هستند.

عتیقی اظهار داشت: مدیران تعاونی‌های مسکن و کلیه مسئولان مربوطه اجرای طرح مسکن مهر و تجهیزات روبنایی تلاش می کنند این طرح تا پایان سال95  به‌ طور کامل در ماهشهر به اتمام برسد.

وی در خصوص واحدهای باقی‌مانده افزود: حدود 1400 واحد در مرحله اسکلت و بهسازی قرار دارند که احداث آن‌ها تا پایان سال 95 به پایان خواهد رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر در خصوص تجهیزات روبنایی این واحدها گفت: تاکنون 4  مدرسه در حال ساخت است که پیشرفت‌های فیزیکی 25  تا بالای80  درصد داشته اند و طبق قرارداد با پیمانکار2  واحد از آن‌ها برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل شدن3  واحد مسجد خبر داد و اذعان کرد: 2 واحد دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

رحیم عتیقی بیان داشت: احداث 1 واحد درمانگاه هم در برنامه بوده که درحال حاضر بیش از 80  درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تجهیزات زیربنایی در تمام زمینه‌های آب، برق، فاضلاب و گاز بالای 95  درصد پیشرفت فیزیکی داریم و معابر این پروژه شامل زیرسازی جاده، جدول و آسفالت‌کاری بالای 40  درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش تر این معابر به‌خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده‌اند، از روشنایی قابل قبولی برخوردار می باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.