آبادان؛

بهره‌برداری از 20 طرح عمرانی و خدماتی آبادان در هفته دولت

20 طرح عمرانی و خدماتی آبادان در هفته دولت بهره برداری می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان گفت:این طرح ها  با اعتبار بیش از 520 میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت هفته دولت بهره برداری می شوند.

شهبازی افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها حل مشکلات مردم است و دولت در تلاش است تا این مشکلات را کاهش دهد و شرایط مناسب تری را برای مردم به وجود بیاورد.

وی گفت: اداره نوسازی مدارس آبادان پروژه احداث دبستان شش کلاسه حاج منصور ظهراب پور را با اعتبار 17 هزار میلیون ریال از طریق کمک‌های خیرین و اعتبارات ملی و مشارکتی در هفته دولت افتتاح می‌کند.

شهبازی افزود: 13 کیلومتر شبکه گازرسانی پراکنده آبادان با اعتبار 13 هزار میلیون ریال، 48 کیلومتر شبکه گاز و 1800 انشعاب با اعتبار 62 هزار میلیون ریال و 13 کیلومتر شبکه گاز فاز 19 آبادان با اعتبار 8 هزار میلیون ریال سه پروژه آماده افتتاح اداره گاز آبادان است که تمام اعتبارات هزینه‌شده در اجرای این پروژه‌ها از محل منابع ملی بوده است.

وی گفت: شرکت پتروشیمی آبادان نیز پروژه فیلترهای شنی واحد تصفیه بیولوژیک پساب، انتقال آب کولینگ از واحد 700 جدید به واحدهای 600 و 700 قدیم و پروژه نصب واحدهای بسته‌بندی جدیدPVC  را در آبادان افتتاح می‌کند که منابع تامین این اعتبارات از محل منابع عملیاتی، جاری و درآمدهای داخلی این شرکت بوده است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: توسعه، اصلاح و ساماندهی حاشیه غرب و شرق بهمن‌شیر با اعتبار 48 هزار میلیون ریال، پروژه فیدر خروجی ایستگاه ذوالفقاری با اعتبار 3 هزار میلیون ریال و پروژه تامین برق منطقه مرکزی آبادان با اعتبار 20 هزار میلیون ریال سه پروژه‌ای هستند که توسط اداره برق این شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی گفت: پروژه 4خطه کردن محور آبادان – اروندکنار به طول به 5.5 کیلومتر با اعتبار 80 هزار میلیون ریال، تهیه و نصب نیوجرسی محور آبادان – ماهشهر به طول 8 کیلومتر با اعتبار 10 هزار میلیون ریال، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی بخش مرکزی فیه تا روستای فیاضیه به طول 1.5 کیلومتر و لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی آبادان – بخش اروندکنار به طول 1.5 کیلومتر چهار پروژه‌ای هستند که اداره راه و شهرسازی آبادان تکمیل کرده و آماده بهره‌برداری هستند.

شهبازی افزود: تفکیک و بهسازی فضای فیزیکی بازارچه صنایع دستی بانوان، بهسازی معابر روستایی و احداث چمن مصنوعی از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت در آبادان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.