آبادان؛

اختصاص ۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان

۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج اللهی  فرماندار شادگان در جلسه بررسی و  تصویب پروژه های عمرانی پیشنهادی سال ۹۵ ضمن توضیحات لازم در خصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت الزامات ابلاغ شده، گفت: اعتبارات شهرستان شادگان مجموعا در ۱۷ فصل و در قالب ۱۰۰ پروژه تعریف شده که بیشترین مبلغ مربوط به فصل عمران شهری و روستایی بوده و ۸۱ میلیارد و ۴۳  میلیون ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

بهروز فرج اللهی افزود: اعتبارات ابلاغ شده نسبت به وضعیت عمرانی شهرستان کافی نیست و تنها جهت تکیل پروژه های نیمه تمام که دارای کد اعتباری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستند مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال کسری وجود دارد.

وی گفت: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و استانی و مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده ۱۸۰) تامین شده است.

فرماندار شادگان افزود:  اعتبارات ذکر شده جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان اعم از احداث مدارس، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، حمل و نقل، رفاه و تامین اجتماعی، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر، رسانه های جمعی و گردشگری، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، مسکن، عمران شهری و روستایی و منابع آب تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.