تبریز؛

افتتاح 74 طرح آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افتتاح 74 طرح با اعتبار 227 میلیارد و 510 میلیون ریال در این استان در طول هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پاشایی گفت: آموزش و پرورش استان همگام با دولت در راستای سیاست های دور اندیش و پویای سند تحول بنیادین در مسیر توسعه کمی و کیفی گام بر می دارد.

وی احداث 31 مدرسه، 13 نمازخانه، مقاوم سازی پنج مدرسه، ایجاد 2 مرکز رفاهی تفریحی، هوشمندسازی 12 مدرسه، احداث یک سالن ورزشی و یک سالن اجتماعات را از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت ذکر کرد و گفت: افتتاح 22 نمازخانه در مدارس استان یک اقدام بی نظیر در حوزه فرهنگی و پرورشی به شمار می آید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ، احداث آزمایشگاه، ایجاد چمن ورزشی، مرکز یادگیری سوادآموزی، بهسازی کتابخانه و احداث پژوهش سرا را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برشمرد.

پاشایی خاطر نشان کرد: با وجود دغدغه مالی و محدودیت اعتباری، شاهد رشد آموزش و پرورش در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و پرورشی، پژوهش ،نوسازی و تجهیز مدارس، ورزش دانش آموزی،افتتاح پروژه های رفاهی نیمه تمام،ریشه کنی بی سوادی و حفظ منزلت معلمان هستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار