کرمانشاه؛

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه با شرکت تیم‌هایی از سراسر استان در دو مجموعه ورزشی آزادی و 15 خرداد و در دو بخش دختران و پسران با شرکت بیش از 80 ورزشکار برگزار شد.

حسین امیری مربی تیم دو و میدانی کرمانشاه گفت: در گروه پسران تیم‌های از شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، سنقروکلیایی، صحنه و اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند و در ورزشگاه آزادی در مواد مختلف دو و میدانی به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در این مسابقاتتیم‌های شهرستان سقروکلیایی، قصرشیرین، کرمانشاهو اسلام آبادغرب در جایگاه های اول تاچهارم قرار گرفتندگفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان در گروه دختران نیز به میزبانی ورزشگاه 15 خرداد برگزار شد و در پایان تیم‌های کرمانشاه و قصرشیرین عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

فراز مویدی از شهرستان سنقر وکلیایی، علی قنبری از کرمانشاه، امیریان از سنقروکلیایی، محمدجواد صفری از اسلام آبادغرب، شهاب بهرامی از صحنه، فرید سپهری از قصرشیرین، سبحان قزوینه از صحنه و مهدی پرورش از کرمانشاه هشت ورزشکار برتر گروه پسران بودند که نیمه نخست شهریور ماه به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رقابت ، دو ، میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.