کرمانشاه؛

ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص

اداره کل بیمه سلامت استان یک میلیون و 200 هزارنفر بیمه شده تحت پوشش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: اداره کل بیمه سلامت استان یک میلیون و 200 هزارنفر بیمه شده تحت پوشش دارد که به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر فعالیت دارد.

کیومرث مظفری با اشاره به اینکه این سازمان جهت ارائه خدمات با بیش از 98 درصد پزشکان و موسسات درمانی قرارداد منعقد کرده افزود: 600هزار نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت استان را روستاییان و عشایر تشکیل داده اندکه از طریق 97 مرکز بهداشتی-درمانی روستایی خدمات سطح یک ارائه می گردد.

وی افزود: همچنین در راستای تسهیل عبور و مرور، کاهش هزینه های شهروندان با 23 دفتر پیشخوان با رویکرد محرومیت زدایی جهت صدور و تحویل دفترچه ها در کمتر از 30 دقیقه فعالیت و همکاری دارد.

مظفری با بیان اینکه از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت بیش از 360 هزار نفر که قبلا فاقد هرگونه دفترچه بوده اند،دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کرده اند.

وی از ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص (هموفیلی، ام اس، دیالیزی وتالاسمی )خبر داد و گفت: در مجموع یک هزار و 550 بیمار خاص در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بخش عمده ای از خدمات این بیماران به صورت رایگان و مابقی با فرانشیز اندک ارائه می شود.

مظفری گفت: در سال94 از سوی بیمه سلامت استان بیش از 3هزار و600میلیارد ریال بابت درمان بیمه شدگان هزینه شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ارائه ، بیمه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.