شیراز؛

تجلیل از پزشک جراح نمونه کشوری در فسا

به مناسبت روز پزشک از جراح نمونه کشور بیمارستان فوق تخصصی و آموزشی ولی عصر فسا تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ درجلسه ای که با حضور مسولان بهداشت و درمان فسا برگزار شد از دکتر زراعتیان جراح و فوق تخصص قلب بیمارستان ولی عصر فسا برای انجام بیش از 400 عمل قلب باز در دوسال گذشته و اعمال بزرگ جراحی قلب در سطح کشور با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا در این مراسم با تجلیل از پزشکان گفت : یکی از سیاست های اصلی دولت یازدهم بحث بهداشت و درمان است و طرح تحول نظام سلامت کاملاً در جهت کاهش مشکلات مردم بوده است.
کرمی افزود: وقتی کشور رو به پیشرفت و توسعه گام بر می دارد، باید بهداشت و درمان هم که بسیار مهم و ضروری است و با زندگی مردم در ارتباط است، پیشرفت کند.
وی یکی از خدمات ارزنده و از گزینه های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم در بخش بهداشت و درمان دانست و اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت درمانگاه تخصصی به بهره برداری برسد.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی و آموزشی ولی عصر فسا هم با بیان این که در حال حاضر این بیمارستان با 80 پزشک متخصص و فوق تخصص در حال خدمت رسانی به بیماران شهرستان فسا و شرق فارس است اظهار داشت: تا سه ماه آینده بزرگترین زایشگاه جنوب کشور با 1700 متر مربع با داشتن 13 اتاق زایمان ،16 تخت بستری بعد از زایمان ،اتاق زایمان بی درد، اتاق تحویل نوزادان وشیردهی به بهره برداری کامل می رسد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار