شیراز؛

استقبال بی ‌نظیر مردم استان در پیش ثبت نام اعزام به پیاده ‌روی کربلا

بیش از دو هزار گروه از استان فارس برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی  مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: از آغاز پیش ثبت نام اعزام به پیاده‌ روی کربلا بیش ازدو هزار گروه از استان فارس در سایت سماح نام‌ نویسی کردند.
زینلی افزود: تا کنون پنج هزار و 671 نفر در قالب دو هزار و 99 گروه از استان فارس برای پیاده‌ روی اربعین ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه علاقه‌ مندان می ‌توانند از طریق سایت samah.haj.ir  نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند ادامه داد: در مرحله پیش ثبت ‌نام برای اخذ ویزا و بیمه وجهی از متقاضیان گرفته نمی ‌شود و مبلغ کلی پرداخت ‌ها در مراحل بعدی از طریق پیام کوتاه به متقاضیانی که در سایت سماح پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند، اعلام می‌شود.
زینلی گفت: بر اساس توافقات مقرر شده که متقاضیان اعزام به کربلا به صورت کاروانی در دفاتر و شرکت‌ های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آن ها در سایت Fars.haj.ir اعلام شده است، ثبت نام کنند تا وام اعزام به آنان پرداخت شود و این وام تنها شامل افرادی می‌شود که جهت عمره مفرده در بانک‌ های ذکر شده ودیعه‌ گذاری کرده باشند.
مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: مشتاقان به اعزام کربلا، منتظر اطلاعیه‌ های بعدی سازمان حج و زیارت در مورد شرایط و مقررات اعزام باشند و افراد مواظب افراد سودجو و فرصت‌ طلبی که به صورت غیرمجاز اقدام به اعزام عتبات عالیات می‌کنند، باشند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار