کرمان؛

قبض عوارض شهرداری درب خانه کرمانیها

مدیرعامل سازمان آمار و فن‌آوری اطلاعات شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان برای 200هزار واحدمسکونی سطح شهر کرمان قبض عوارض شهری درنظر رگفته است.

قبض عوارض شهرداری درب خانه کرمانیهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی عرب نژاد درباره‌ی نحوه‌ی توزیع قبض‌های بهای خدمات شهری و پسماند اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره‌ی پست و تخصیص کدپستی به واحدهای مسکونی سطح شهر، حدود 200 هزار واحد مسکونی در شهر کرمان وجود دارد که شهرداری به آنها خدمات می دهد.

وی پرداخت هزینه‌ی خدمات شهری و پسماند و هم‌چنین عوارض نوسازی از سوی شهروندان را ضروری دانست و گفت: پروژه‌ی توزیع قبض‌های بهای خدمات شهری و پسماند، از سه ماه پایانی سال گذشته آغاز شد و طی نشست با اداره‌ی پست مقرر شد بر اساس اطلاعاتی که پست از شهر کرمان جمع‌آوری و این اطلاعات را به‌روزرسانی کرده، قبض‌ها توسط مأموران پست توزیع شوند.

وی با بیان این‌که به ازای هر کدپستی و آدرس، مبلغ 545 تومان به شرکت پست پرداخت می شود تصریح کرد: اطلاعات واحدهای مسکونی در نرم‌افزار ثبت شده و پس از پرداخت قبض‌ها توسط شهروندان، اطلاعات پرداخت بهای خدمات شهری و پسماند توسط شهروند نیز، در سامانه ثبت می‌شود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار