کرمان؛

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی

مجتمع آموزش عالی سلامت بافت در چهار رشته بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری ها، مامایی و فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت در مراسم افتتاح این مجتمع به دست وزیر بهداشت گفت: ساختمان این مجتمع بیمارستان قدیم شهرستان بافت بود که پس از بهسازی و با صرف هزینه 200 میلیون تومان به مجتمع آموزش عالی سلامت در این شهرستان تبدیل شد.

دکتر فرزانه ساعی زاده افزود: این مجتمع دارای 13 کلاس درس است در چهار رشته بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری ها، مامایی و فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می کند.

وی بیان کرد: موافقت اصولی تاسیس این مجتمع در سال 94 از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و به احتمال زیاد پس تایید ارزیابان شورای گسترش وزارت قرار است از بهمن ماه سال جاری دانشجو پذیرش کند.

شهرستان بافت 76 هزار نفر جمعیت دارد، در این شهرستان هفت مرکز جامع سلامت روستایی، دو مرکز جامع سلامت شهری، سه پایگاه سلامت یک بیمارستان 130 تختخوابی وجود دارد.

همچنین دیروز وزیر بهداشت در ادامه سفر به شهرستان بافت از کلینیک تخصصی که توسط یکی از خیران در شهر بزنجان در حال احداث است بازدید کرد. این کلینیک تخصصی در هزار متر مربع مساحت در سه طبقه قرار است احداث شود که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
تقدر وتشکر از جناب اقای دکتر نوحی
Iran (Islamic Republic of)
11111
۱۲:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
دانشکده بافت از کی دانشجو میپذیرد وایا بر اساس سوابق است
Philippines
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
درود بر دكتر فريدون نوحي بزنجاني باني كلينيك تخصصي بزنجان كه با ساخت اين مجموعه درماني در بزنجان اميدواري را در مردم اين منطقه محروم بوجود آورده . انشااله با همكاري مسئولين محترم شاهد راه اندازي كامل اين مجموعه باشيم كه قطعا پيشرفت و اشتغالزايي را در منطقه به همراه خواهد داشت
آخرین اخبار