زاهدان؛

مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان صاحب مسکن می‌شوند

یک‌هزار واحد مسکن محرومان با مشارکت سپاه پاسداران در نقاط محروم این استان احداث می‎شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد سیستان و بلوچستان، مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن به ادارات کمیته امداد شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

نجفی افزود: افراد زیرپوشش کمیته امداد برای دریافت تسهیلات در اولویت هستند بنابراین به منظور تسریع در روند اجرای بهسازی مسکن مددجویان روستایی و رسیدن به اهداف این طرح و شناسایی نقاط ضعف و کمبود سال‌های گذشته، طرح ویژه بهسازی مسکن مددجویی اجرایی خواهد شد.
نجفی با بیان اینکه هدف از این طرح بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن مددجویان است، اضافه کرد: ابتدا تعمیرات مسکن خانواده‌های نیازمند شناسایی می‌شوند و بعد از انجام مراحل لازم، بازدید کارشناسان مسکن و نیازسنجی منازل مسکونی بر اساس اولویت به واجدین شرایط مبالغی در قالب تعمیر جزیی و کلی به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشارکت در ساخت مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و سپاه پاسداران صورت گرفته است و برای تحویل به خانواده‎های فاقد مسکن خواهد بود، تصریح کرد: تامین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی رویکردهای اصلی و مهم به شمار می‌رود.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: مددجویان ، صاحب ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار