دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری افرادی كه از طریق اینترنت اقدام به برداشت غیرمجاز 56 میلیون ریال از حساب بانکی شهروندان کرده بودند، توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سلمان آدینه وند" فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اینكه فرد یا افراد ناشناسی جمعا مبلغ 56 میلیون ریال از حساب های بانکی آنها بصورت غیرمجاز برداشت کرده اند، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی و پلیسی و با بررسی تراکنش های انجام گرفته ، موفق به شناسایی و دستگیری دو متهم شدند.

وی با بیان این که متهمان داراری سوابق متعدد کلاهبرداری و مزاحمت بودند، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای  بخش شریف آباد تحویل شدند.

 آدینه وند تصریح کرد: همچنین ماموران یک واحد صنفی را که متهمان به واسطه آن و با سواستفاده از اعتماد مشتریان اقدام به ربودن مشخصات بانکی آنها می کردندرا پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد : به منظور پیشگیری از چنین جرائمی فعال سازی سیستم پیامکی کارت های بانکی یک راهکار خوب در جهت اطلاع از گردش های مالی حساب است تا به محض وقوع هرگونه برداشت غیرمجاز و نامتعارف به عابر بانک مراجعه و رمزهای اول و دوم کارت تغییر داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار