شیراز؛

کمک 293 میلیون ریالی کمیته امداد کازرون به مددجویان

کمیته امداد کازرون در سه ماه نخست امسال 180 مورد کمک نقدی در زمینه درمان،جهیزیه وعمرانی به مددجویان زیر پوشش پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت:این نهاد22 هزار نفر را در قالب هشت هزار و 200خانوار زیر پوشش قرار داده، که مبلغ 5 میلیارد ریال وام قرض الحسنه کارگشایی به 350 نفر متقاضی در سه ماه امسال پرداخت شده است.
پرویز شفیعی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر دو میلیارد ریال بابت خرید و تعمیر مسکن برای 41مورد پرداخت شده است، افزود: وام اشتغال نیز به 71نفر با اعتباری بالغ بر81 میلیارد ریال اختصاص داده می شود.
   وی بیان کرد: جمع آوری صدقه از 33 هزار صندوق در این شهرستان در سه ماه نخست امسال 3 میلیارد تومان بوده ،که در سال 94در بخش اجرای طرح اکرام با پرداخت ماهانه سیصدو 80 هزار تومان به هر نفر از 647 یتیم شهرستان کازرون که سه هزار و هفتصدو 70 حامی دارند توانست در استان مقام نخست را کسب کند.
وی ادامه داد: در اجرای طرح محسنین با تعداد نهصدو 69 نفر با دو هزار و چهارصد و 70حامی و پرداخت هشتصد و 70میلیون تومان در هرماه کمیته امداد کازرون بعد از جهرم و شیراز مقام سوم را کسب کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار