در ادامه رفتارهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا؛

معترضان آمریکایی در میلواکی به خیابان‌ها ریختند/ درگیری پلیس با تظاهرکنندگان+ تصاویر

جدیدترین خشونت پلیس آمریکا در شهر میلواکی، این شهر را به صحنه درگیری نیروهای امنیتی و معترضان تبدیل کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، ادامه خشونت‌های پلیس آمریکا، این بار در شهر میلواکی واقع در ایالت ویسکانسین باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند و این شهر صحنه درگیری میان  پلیس و تظاهرکنندگان بود و پلیس تعدادی را بازداشت کرد.

شب گذشته یکی از افسران پلیس شهر میلواکی  به سمت یک نفر تیراندازی کرد که به کشته شدن او منجر شد. ظاهراً فرد مذکور، مسلح بوده و پس از عملیات تعقیب و گریز، این فرد که پیاده بود، هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفته شده است. در پی این واقعه، شهر میلواکی به صحنه برپایی اعتراض‌ها تبدیل شده است. نیروهای پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی برای مقابله با تظاهرات وارد عمل شدند. 

معترضان آمریکایی در میلواکی به خیابان‌ها ریخنتند/ درگیری پلیس با تظاهرکنندگان

در ساعتهای اخیر، دست کم سه نفر در این اعتراضها بازداشت شده اند. معترضان چندین ساختمان را به آتش کشیدند. این شهر در ساعتهای گذشته، وضع پرالتهابی را سپری کرده است . چندین خودرو نیز به آتش کشیده شده است. مسئولان شهری ازجمله شهردار میلواکی در تلاش هستند مردم را از حضور در خیابانها بازدارند. یک جایگاه سوختگیری و بانک نیز به آتش کشیده شدند. 

شیشه های ساختمانها نیز شکسته شده است. ایستگاههای اتوبوس به آتش کشیده شده اند. تیرهای برق نیز کج شده است.

معترضان آمریکایی در میلواکی به خیابان‌ها ریخنتند/ درگیری پلیس با تظاهرکنندگان

به گفته افسران پلیس، آنها وقتی به یک خودرو مظنون شدند به سرنشینان آن دستور توقف دادند و وقتی خودرو متوقف شد، دو سرنشین آن پیاده شدند و فرار کردند. یکی از این دو نفر جوانی 23  ساله بود که مسلح بود و در تیراندازی پلیس کشته شد. مشخص نیست که آیا این جوان بیست و سه ساله از سلاح خودش استفاده کرده است یا خیر. به هرحال، اوضاع در این شهر بسیار خطرناک است. 

معترضان آمریکایی در میلواکی به خیابان‌ها ریخنتند/ درگیری پلیس با تظاهرکنندگان

این تظاهرات و آشوبهای ناشی از آن در شهر میلواکی، شبیه تظاهرات شهر فرگوسن در  سال گذشته است. تظاهرات فرگوسن نیز برای اعتراض به کشته شدن یک مرد سیاهپوست به دست افسران پلیس بود.

بر اساس گزارش‌ها، یک افسر پلیس در درگیری بین نیروهای پلیس و تظاهرکنندگان در  شهر میلواکی آمریکا زخمی شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار