کرمان؛

خنکای حرم رضوی درگرمای کپردر شرق کرمان

خادمان حرم حضرت ‎علی‌بن‌موسی الرضا (ع) در بین کپرنشینان فهرج حضور یافته و با محروم‌ترین مردم کشور دیدار کردند.

خنکای حرم رضوی درگرمای کپرنشینان شرق کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان خدام حرم رضوی گفت: اساس اعزام خادمان به عنوان سفیران رضوی در ایام دهه کرامت حضور در بین محرومین جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه عشق و علاقه خاصی به امام هشتم دارند گفت: زندگی کردن در گرمای بالای 50 درجه در کپر و در این گرما آتش کردن برای پخت غذا بسیار طاقت فرساست.

حجت‌الاسلام نورانی افزود: محرومیت در این منطقه بیداد می‌کند و انگار اصلا این مردم جزو کشور نیستند که توجهی به آنها نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام این دیدارها و شرایط زندگی مردم مستندسازی شده و به اطلاع حجت‌الاسلام رئیسی متولی آستان قدس می‌رسد تا برای این مردم تسهیلاتی فراهم کرد.

روحانی کاروان رضوی با اشاره به اینکه بسیاری از این مردم هنوز نتوانستند به زیارت امام رضا (ع) بروند گفت: برنامه‌ریزی برای حضور آنها در مشهد مقدس و زیارت حضرت ثامن‌الحجج (ع) انجام می‌شود.

توزیع بسته‌های تبرکی رضوی در بین مردم و رفتن در خانه‌های کپری و نشستن پای صحبت مردم و شنیدن درد و دل آنها حال و هوای معنوی خاصی را ایجاد کرده بود که بعضی از خدام از دیدن شرایط زندگی مردم اشک ریختند.

حضور در بیمارستان فهرج و عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه فهرج و حضور در جشن مردمی زیر سایه خورشید از برنامه‌های خدام حرم رضوی در فهرج بود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.