کرمان؛

دستگیری باند سرقت خودرو در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کشف 26 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد.

دستگیری باند سرقت خودرو در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ علی کشاورزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی، گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، افزود: از این رو ماموران کلانتری 23 موفق شدند دو سارق را که قصد انجام سرقت دیگری را داشتند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی های انجام گرفته از سوی پلیس، سارقان که با شکستن شیشه خودروها اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو می‌کردند با همدستی دو نفر دیگر به 26 فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ کشاورزی اظهار داشت: در جریان بررسی این سرقت‌ها و در پی اعتراف سارقان، ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دو همدست سارقان که یکی از آنان اتباع غیر مجاز بود را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که مالباختگان جهت شناسایی اموال خود به کلانتری23 مراجعه کنند، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم خودرو از قبیل باطری، ضبط، فلش، زاپاس و سیستم های صوتی کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.