اهواز؛

برگزاری مسابقات پرورش‌اندام خوزستان

ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی فیزیک، پرورش‌اندام کلاسیک و پرورش‌اندام باشگاه‌های خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس کمیته پرورش‌اندام کلاسیک، فیزیک و پرورش‌اندام هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان اظهار کرد: ‌این مسابقات 22 مردادماه در اهواز برگزار می‌شود و  تیم منتخب آن به رقابت‌های قهرمانی کشور که سوم و چهارم شهریورماه برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

محمدعلی داوودزاده، بیان کرد:‌ ورزشکاران در رشته فیزیک در پنج رده قدی رده سنی بزرگسالان، در رشته پرورش اندام کلاسیک در پنج رده قدی و وزنی رده سنی بزرگسالان و در رشته پرورش اندام به صورت وزنی و در رده‌های سنی جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رییس کمیته پرورش اندام کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت:‌ در این مسابقات تیم‌های مطرحی از جمله اهواز، شوشتر، اندیمشک، ‌دزفول، آبادان و خرمشهر حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: ‌با توجه به این‌که این رشته‌ها طرفداران زیادی دارند و علاقه‌مندان با ذوق و شوق به سمت این رشته‌ها می‌آیند، پیش‌بینی می‌کنم استقبال خوبی از سوی ورزشکاران و همچنین تماشاگران صورت بگیرد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.