اردبیل؛

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در اردبیل

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا SKI به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا برادران افزود: این رقابت‌ها از دیروز آغاز شده و تا 25 مردادماه در سالن رضازاده اردبیل پیگیری می‌شود که قرار است برای تیم‌های منتخب جوایزی مناسب نیز اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز برای آقایان و دو روز نیز برای بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات از شش کشور پاکستان، عراق، کردستان عراق، افغانستان، آذربایجان و تیمی از کانادا حضور دارند و از 31 استان کشور نیز تیم‌های منتخب در مسابقات کاراته جام اردبیل حاضر هستند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه برای تیم اول جایزه یک‌هزار دلاری، تیم دوم جایزه 750 دلاری و تیم سوم نیز جایزه 500 دلاری در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با حضور مسؤولان استانی و کشوری و داوران برجسته ملی و جهانی بتوانیم این مسابقات را به شکل شایسته برگزار کرده و زمینه بین‌المللی کردن این مسابقات را در سال‌های آینده فراهم کنیم.

برادران با بیان اینکه یک ماه آینده ایام پرترافیکی برای ورزش استان محسوب می‌شود، افزود: ما در روزهای آینده شاهد برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان کشور، ووشوی قهرمانی، مسابقات طناب‌کشی کشور، گلف بانوان و آقایان، مسابقات ناشنوایان و همچنین میزبان مسابقات تنیس روی میز و کاراته هستیم که به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.