شاهرود;

روستاهای بالای ۱۰ خانوار صاحب اینترنت می‌شوند

همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان سمنان تا پایان امسال صاحب خدمات اینترنت پرسرعت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در حاشیه سفر به شاهرود و بازدید از ادارات زیرمجموعه این اداره کل، گفت: توسعه این خدمات در مناطق روستایی علاوه بر ایجاد فرصت‌های جدید در روستاها، در عدم مهاجرت روستائیان به شهرها نیز موثر است.

سید مسعود میررضایی از اجرای طرح (uso) در این استان خبرداد و افزود : با اجرایی شدن این طرح گستره خدمات این بخش به کوچکترین روستاهای این استان نیز خواهد رسید.

وی با اشاره به عدم پوشش‌دهی خدمات ارتباطی در بخشی از محورهای این استان افزود: طرحی در همین زمینه در آینده اجرایی می‌شود که با اجرای آن سطح ارائه این خدمات نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پوشش‌دهی ارتباط در محورها و جاده‌های فرعی این استان 60 درصد است، اضافه کرد: با اجرایی شدن این طرح میزان پوشش‌دهی ارتباط در محورها و جاده‌های فرعی استان سمنان نیز به بیش از 80 درصد افزایش خواهد یافت.

میررضایی در پاسخ به زمان اجرایی شدن این پروژه، تصریح کرد: این طرح تا پایان سال آینده به پایان رسیده و مردم استان سمنان و مسافران و زوار رضوی نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از افزایش شاخص‌های ارتباطی در این استان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این دو طرح در سطح استان، شاهد ارتقاء خدمات به مردم این استان خواهیم بود.

وی استان سمنان را از پیشروترین استان‌ها در خدمات‌دهی در حوزه‌های ارتباطی دانست و گفت: توسعه دولت الکترونیک و تحقق آن می‌تواند به توسعه و رشد این استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ه
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.