اهواز؛

شهر سبز من

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز برای تجلیل از دوستداران و فعالان محیط زیست و تشویق همه شهروندان به انجام فعالیت های محیط زیستی در شهرها، این جشنواره را برگزار می کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهوازاظهار کرد: اولین جشنواره استانی برترین های شهر و محیط زیست با هدف حفظ و بهبود وضعیت محیط زیست، جلب مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی و محیط زیست، تجلیل از شهروندان نمونه و فعالان در عرصه حفظ و نگهداری فضای سبز، پاکیزگی و بهداشت عمومی، ترویج حقوق و تکالیف شهروندی در ارتباط با شهر و محیط زیست، برگزار می شود.

مهدی مکارمی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ شهروندی در ارتباط با حفظ محیط زیست تصریح کرد: در سال های اخیر شاهد فعالیت خوب و موثری در حفظ محیط زیست بوده ایم و فعالیت سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و حتی سازمان های دولتی و بخش خصوصی در این زمینه گسترش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز افزود: این سازمان برای تجلیل از دوستداران و فعالان محیط زیست و همچنین تشویق همه شهروندان به انجام فعالیت های محیط زیستی در شهرها، این جشنواره را برگزار می کند.

وی گفت: این جشنواره در پنج بخش سازمان های مردم نهاد، سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی، روزنامه نگاران و نویسندگان، دانشجویان و پژوهشگران و شهروندان مستقل دوستدار محیط زیست برگزار می شود و در هر بخش، سه فرد یا گروه بعنوان برگزیدگان توسط هیات داوران انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گفته مکارمی، فراخوان شرکت در نخستین جشنواره شهر و محیط زیست در اهواز منتشر شده است، فرصت ارسال آثار و مستندات فعالیت ها و اقدامات داوطلبان شرکت در جشنواره تا ۳۱ مردادماه جاری است و داوطلبان در جهت شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی amcso.ahvaz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.