اهواز؛

برگزاری اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند در شوشتر

اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شوشتر در سال 1395 به ریاست فرماندار شوشتر و با حضور اعضای کارگروه از ادارات و نهادهای مختلف در محل سالن جلسات فرمانداری شوشتر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این جلسه که با موضوع مدیریت و ساماندهی نخاله های ساختمانی برگزار گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر، به بررسی میزان اجرای مصوبات آخرین جلسه کارگروه پرداخت و پس از آن گزارش وضعیت نخاله های موجود در سطح و حریم شهرستان توسط کارشناس اداره حفاظت محیط زیست ارائه و مشکلات موجود و راهکارهای ممکن جهت حل مسأله از سوی اداره حفاظت محیط زیست ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فتحی نیا با اشاره به اینکه مساحت محدوده های آلوده به نخاله شناسایی شده در سطح شوشتر بالغ بر 25 هکتار می باشد، بر لزوم مدیریت صحیح این نخاله ها تأکید و وضعیت شهرستان شوشتر را باتوجه به بافت قدیمی اکثر خانه ها و ابنیه های شوشتر و ساخت و سازها و نوسازی ها و میزان بالای تولید نخاله های ساختمانی در این شهر نگران کننده اعلام نمود.

سمالی فرماندار  نیز با تأکید بر اهمیت ساماندهی و مدیریت پسماندها و نخاله های شهری ، برنامه ریزی ، عزم و تلاش جدی ازسوی شهرداری شهرستان ، به عنوان ارگان متولی جمع آوری و مدیریت ضایعات و نخاله های ساختمانی ،از تمامی مسئولین جهت همفکری و همکاری و بسیج نیروها و امکانات جهت حل این مسأله را خواستار و بر لزوم تعیین پیمانکار جهت ساماندهی نخاله ها و تعیین محل تخلیه نخاله ها و اطلاع رسانی عمومی دراین زمینه از طرف شهرداری محترم شهرستان تأکید نمودند.

 درپایان این جلسه مصوباتی نیز در راستای موضوع نشست منعقد گردید.

 انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.