رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته اعلام کرد؛

برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک پس از بازی های پارالمپیک

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته از برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته یک پس از پایان بازی های پارالمپیک ریو خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خضراله ترابی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون خاطر نشان کرد: آیین نامه رقابت های لیگ سال جاری تدوین شده و برای نظر سنجی در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

در حال حاضر منتظر واریز ورودی تیم ها و اعلام آمادگی آنها هستیم و متقاضیان تا 31 مرداد فرصت دارند نسبت به پرداخت حق ورودیه و قطعی شدن حضور خود اقدام کنند.

 ترابی افزود: برای رفاه حال تیم های شرکت کننده در لیگ های دسته برتر و یک، مبلغ ورودی به نسبت سال پیش تغییری نکرده و به همان میزان است.
 
رئیس سازمان لیگ در ادامه گفت: پیش بینی می شود در مسابقات دسته یک بالغ بر 20 تیم شرکت کنند که رقابت های آنها طی سه مرحله انجام خواهد شد. در لیگ برتر نیز 8 تیم حضور دارند و امکان افزایش هم وجود دارد. مسابقات مرحله ی رفت لیگ برتر پاییز انجام می شود و مسابقات مرحله ی برگشت نیز در زمستان و در تلاشیم تا پایان سال جاری پرونده رقابت های لیگ برتر نیز بسته شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات به شناسایی استعدادهای جدید و پویا نگه داشتن رشته والیبال نشسته در سراسر کشور کمک شایانی می کند، از هیات های استانی، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها درخواست داریم ب با حمایت های خود و جذب اسپانسر به توسعه ی این رشته ی پرطرفدار در کشورمان کمک کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار