مشهد؛

انتصاب مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی

مسعود مهدیزاده به مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسمی مسعود مهدیزاده که مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به عنوان مدیر عامل جدید شهرک های صنعتی خراسان رضوی منصوب شد.

مسعود اصغریان مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی،در این مراسم با بیان اینکه در 2 سال گذشته اقتصاد استان با وضعیت بسیار سختی روبرو بوده، گفت: شرکت‌های صنعتی حکم شاهرگ توسعه صنعت هر کشوری است بنابراین مطلوب بودن وضعیت آن در مطلوب بودن وضعیت صنعت استان مان تاثیر بسزایی دارد.

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز به اهمیت دانش بنیان شدن صنایع در کشور، تاکید کرد و افزود: یک سوم تولید ارزش افزوده کشور ما به صنعت مرتبط است و لذا توسعه بخش صنعتی برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،هم در ادامه گفت: چابک سازی در کشور ضروری است و لازمه آن، افزایش سرعت در اقدامات توزیع قدرت بوده و با تمرکزگرایی موجود، به علل اصلی عقب ماندگی اقتصادی کشور می رسیم.

رضا شیران خراسانی با اشاره به اینکه توسعه محور شرق مشهد نیاز به توجه بیشتری دارد افزود: این محور، از توسعه کمتری نسبت به غرب برخوردار بوده و اکنون توجه به استقرار صنایع و آماده کردن زیرساخت‌های لازم آن باید به وجود بیاید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درحال حاضر شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک بنگاه اقتصادی عمل می‌کند در صورتیکه بالا بردن قیمت زمین در این شهرک‌ها توجیهی ندارد.

سیدحسن حسینی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در پایان این مراسم با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی یک امری ضروری است، تصریح کرد: نبود زیرساخت‌ها و سختگیری‌ها، سرمایه‌گذاری را در کشور ما با مشکلاتی مواجه کرده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار