ایلام؛

درآمد 600 میلیون ریالی مددجویان بافنده فرش در دره شهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر گفت: مددجویان زیرپوشش این نهاد در سه ماه نخست سال جاری 600 میلیون ریال از محل بافت فرش درآمد کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آیت رشیدی اعلام کرد: 17 تخته فرش دستبافت از نوع چله ابریشم و ابریشم به متراژ 33 مترمربع طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال توسط مددجویان بافته شده است.
وی افزود: این شهرستان دارای سه هزار و 500 بافنده فرش خانگی و کارگاهی و یک هزار و 380 بیمه شده در این صنعت است که با ارائه تسهیلات مناسبی می توان زمینه رونق هرچه بیشتر فعالیت های آنان را فراهم کرد.
رشیدی همچنین از جمع آوری 300 میلیون ریال زکات غلات و دام های شهرستان در سال زراعی جاری با تلاش مجموعه همکاران این نهاد حمایتی خبر داد.
وی با بیان اینکه یکی از طرح های کمیته امداد حامی یابی برای کمک به ایتام زیرپوشش است، اضافه کرد: 2 هزار و 400 حامی نیکوکار سرپرستی 320 نفر از ایتام عضو خانواده بزرگ امداد این شهرستان را عهده دار هستند و در ایام ماه مبارک رمضان امسال نیز 70 حامی بومی و غیر بومی سرپرستی تعدادی از ایتام شهرستان را بر عهده گرفتند.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بافنده ، فرش ، درآمد ، دره شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.