آبادان؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار زن در هفته دفاع مقدس

نخستین یادواره شهدای ورزشکار زن در هفته دفاع مقدس برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در حاشیه برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه گفت: امسال به همت سازمان بسیج ورزشکاران و به مناسبت هفته دفاع مقدس و در فاصله زمانی ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه نخستین یادواره شهدای ورزشکار زن را برای ۱۷ خواهری که در رشته های ورزشی و یا در کسوت مربی گری فعال بوده و در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، برگزار خواهیم کرد.

سردار داوود آذرنوش به برگزاری جشنواره جاده ولایت اشاره کرد و افزود: این جشنواره، یک کار معنوی و فرهنگی است که به وسیله آن پیام شهدای شلمچه به امام رضا(ع) انعکاس داده خواهد شد.

وی گفت: این کار هم از لحاظ زمانی و هم نظر ارزش معنوی حرکت بزرگی است که روز میلاد امام هشتم نیز برنامه ویژه ای برای اختتامیه آن در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران با یادآور شدن اینکه برنامه های دیگری نیز توسط بسیجیان ورزشکار به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده شده است، افزود: عمده برنامه ها به مناسبت دهه کرامت با محوریت دو استان خراسان رضوی و قم برگزار می شوند اما برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و سایر برنامه های مختلف همچون کوهپیمایی و دوی همگانی در سطح کشور که خاص استان خاصی نیست نیز در برنامه بسیج ورزشکاران قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.