آبادان؛

اجرای فاز اول بهسازی محور ماهشهر _ امیدیه

فاز اول بهسازی محور ماهشهر _ امیدیه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: فاز اول پروژه لکه‌گیری، روکش آسفالت و خط‌کشی محور ماهشهر – امیدیه به طول 10 کیلومتر به اتمام رسیده و تردد وسایل نقلیه در این محور به خوبی در حال انجام است.

رحیم عتیقی  افزود: نقاطی از محور امیدیه – ماهشهر در سال‌های گذشته دچار آسیب دیدگی شد، به گونه‌ای که حتی برای زمان محدودی تردد از این جاده انجام نمی‌گرفت اما پس از تأمین اعتبار تعمیر این جاده از سوی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت از خردادماه امسال آغاز شد.

وی گفت: طول این محور 25 کیلومتر است که در فاز اول 10 کیلومتر از آن با اعتبار شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب تعمیر شد و اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

عتیقی افزود: اعتبار هزینه شده برای لکه‌گیری و ترمیم فاز اول این جاده حدود 11 میلیارد تومان است و هیچ مشکلی نیز در تأمین اعتبار برای اجرای این پروژه به وجود نیامد و با روند مناسبی به اتمام رسید.

وی گفت: امیدواریم تا قبل از آغاز فصل زمستان تمام 25 کیلومتر این محور تعمیر و ترمیم و تمام نقاط نامناسب این جاده اصلاح شود تا تردد به خوبی در این محور انجام گیرد.

عتیقی افزود: اگر مشکلی در خصوص تأمین قیر مورد نیاز این پروژه به وجود نیاید با توجه به تأمین اعتبار مناسب از سوی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، این پروژه تا پیش از اغاز زمستان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.