پلیس انگلیس در پی دریافت گزارش‌هایی درباره یک فرد مسلح عملیات گسترده‌ای را آغاز کرد

پلیس انگلیس به دنبال دریافت گزارش‌هایی در خصوص حضور یک فرد مسلح، عملیات گسترده‌ای را در جنوب شرقی انگلستان آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه «سان» چاپ لندن، ساکنان این منطقه اعلام کردند که پلیس به شدت مسلح اطراف ساختمان را محاصره کرده و یک بالگرد نیز از ساعت 6:30 دقیقه صبح به وقت محلی در حال گشت زنی بر فراز این منطقه است.

یکی از ساکنان این منطقه که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: اوضاع در اینجا بسیار بد است. یک نفر در خانه‌‌ای اسلحه دارد و از خانه خارج نمی‌شود. پلیس مسلح نیز خانه را محاصره کرده و بالگردی از صبح در حال چرخ‌زنی در آسمان است. ساعت‌ها است که ما نمی‌توانیم از این منطقه خارج شویم و حتی به محل کار خود برویم. با وجود درخواست‌های مکرر ما همسایگان، پلیس هیچ توضیحی در این رابطه نمی‌دهد. آنها فقط اعلام کرده‌اند که ما حق خارج شدن را نداریم.

یکی دیگر از ساکنان اعلام کرده: جرم و جنایت در این منطقه بیداد می‌کند و صبر همگی ما لبریز شده است. این مسئله باید متوقف شود.

این خبر پس از آن پوشش گسترده‌ای داشت که ساکنان این محله در حساب‌های کاربری شبکه اجتماعی توئیتر خود از حضور گسترده نیروهای پلیس به شدت مسلح در این منطقه خبر دادند.

هنوز اخباری درباره جزئیات این اتفاق منتشر نشده است. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار