شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند صهیونیست در الخلیل

در درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در شهر الخلیل، یک مبارز فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، در درگیری مسلحانه شب گذشته در روستای صوریف واقع در شمال الخلیل، محمد فقیه، یکی از مبارزان گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید و شش فلسطینی دیگر زخمی شدند.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد محمد فقیه، در کشته شدن میخائیل مارک، خاخام صهیونیست در ابتدای ماه گذشته میلادی ( ژوئن) دست داشته است.

همچنین صهیونیست‌ها سه جوان فلسطینی را به اتهام همکاری با محمد فقیه بازداشت کردند.

سازمان «ستاره داوود» نیز از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در این درگیری خبر داد.

به گزارش منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی به طور ناگهانی اقدام به محاصره منزلی در شهرک صوریف کردند و مدعی شدند که یک مبارز فلسطینی در این خانه پناه گرفته است. این مساله منجر به وقوع درگیری شدید چندین ساعته میان ساکنان این منطقه و اشغالگران صهیونیست شد. 

به گفته شاهدان عینی، صهیونیست‌ها ابتدا با شلیک چندین موشک به سمت این منزل، مبارز فلسطینی را به شهادت رساندند و سپس با بولدوزرهای خود جسد این جوان فلسطینی را از آن خارج کردند.

صهیونیست‌ها طی این درگیری سراسر منطقه صوریف را به محاصره خود درآوردند و آن را منطقه بسته نظامی اعلام کردند و مانع ورود آمبولانس‌ها به این منطقه  شدند.

اشغالگران صهیونیست‌ پس از پایان یافتن درگیری‌ها  به نیروهای هلال احمر فلسطین اجازه دادند به منطقه صوریف وارد شوند و زخمی‌ها را معالجه کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار