لرستان؛

ساماندهی سرویس‌های مدارس در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: سرویس ایام و ذهاب مدرسه در لرستان ساماندهی می‌شود تا از طریق مناقصه با پیمانکاران واجد شرایط و ذی‌صلاح کارجا به‌جایی دانش آموزان انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کریمی فر صبح امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرافت و پیچیدگی خاص آموزش‌وپرورش نیاز است ورزش و به‌ویژه المپیادهای درون مدرسه‌ای توسعه پیدا کند. 

وی افزود:در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی بر اساس ماده 2  قانون به‌صراحت مطرح‌شده که دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند تا یک درصد از اعتبارات خود را به‌منظور توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و توسعه زیرساخت‌های ورزش و امور جوانان را در قالب قانون بودجه سنواتی هزینه کنند.
 
کریمی فر بیان کرد: سرانه ورزشی مدارس استان لرستان هم‌اکنون 36 صدم مترمربع است درحالی‌که میانگین کشوری یک مترمربع است و بنا شد تا پایان برنامه پنجم توسعه بوده به 1.20 مترمربع برسد. 

کریمی فر با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استان لرستان سال تحصیلی 94-95 در بخش دانش‌آموزی 85 مدال ورزشی در سطح کشور کسب کرد، گفت: مقام نایب‌قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور یکی دیگر از افتخارات آموزش‌وپرورش است. 

انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.