لرستان؛

ایجاد بیش از 800 فرصت شغلی در خرم آباد

فرماندار خرم آباد گفت: 895 فرصت شغلی برابر در چهار ماه نخست امسال در شهرستان خرم اباد ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته پور در نشست کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: تاکنون 14 درصد تعهد اشتغال سال 1395 شهرستان خرم آباد محقق شده است درحالیکه طبق برنامه باید تاکنون بیش از 2 هزار شغل در شهرستان خرم آباد ایجاد می شد.
وی توزیع نشدن اعتبارات سال 1395 را از دلایل عقب ماندن شهرستان خرم آباد از برنامه سند اشتغال دانست و اظهار کرد: تلاش بر این است با تخصیص اعتبارات تا جلسه آینده کارگروه اشتغال 50 درصد از تعهدات توسط دستگاه ها تحقق یابد.
فرماندار خرم آباد افزود: از 26 دستگاهی که تفاهم نامه سه جانبه با فرمانداری امضاء کرده اند فقط 20 دستگاه اطلاعات خود را در سامانه رصد ثبت نموده اند.
وی با اعلام اسامی دستگاه های پیشتاز در امر ثبت تعهدات اشتغال در سامانه رصد گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با ثبت 233 شغل رتبه نخست، جهاد کشاورزی با ثبت 185 شغل رتبه دوم و اداره راه و شهرسازی خرم آباد با ثبت 115 شغل رتبه سوم را کسب کرده اند.
فرماندار خرم آباد افزود: اداره صنعت معدن و تجارت به 16 درصد، جهاد کشاورزی به 35 درصد و اداره راه و شهرسازی شهرستان خرم آباد به 13 درصد از تعهدات خود برای ایجاد اشتغال در سال 1395 عمل کرده اند.
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.