لرستان؛

طرح گازرسانی به 61 روستای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر طرح گازرسانی به 61 روستای استان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی آماده بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شمس افزود: مقرر شده بود تا شهریور امسال 75 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شوند که هم اکنون طرح 61 روستا به اتمام رسیده است.
وی با بیان اینکه همچنین گازرسانی به 156 روستا بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: بر اساس طرح های اقتصاد مقاومتی باید تا خرداد 96 تعداد روستاهای بهره مند از گاز به یکهزار روستا افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: هم اکنون 750 روستای استان گازرسانی شده و طرح گازرسانی به 250 روستای مابقی تا پایان برنامه زمانبندی شده اجرا خواهد شد.
شمس افزود: گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 3 و شهرک سنگ خرم آباد نیز از دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی است که این دو تا پایان شهریور امسال اجرایی می شود.
به گفته وی از مجموع یکهزار و 530 روستای بالای 20 خانوار استان یکهزار و 200 روستا قابلیت اجرای طرح گازرسانی دارند و مابقی روستاها نیز با توجه به موقعیت مکانی و تعداد اندک خانوار ها، هزینه بسیاری خواهد داشت که باید در خصوص آن تصمیم گیری شود.
درحال حاضر 23 شهر استان شامل 98 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.
هم اکنون 445 هزار و 754 مشترک گاز طبیعی در این استان وجود دارد.
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.