اصفهان؛

راه اندازی بخش رادیوتراپی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان

بخش رادیوتراپی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در مراسم افتتاح این بخش درمانی بیمارستان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی از سال 89 آغاز گردیده و هزینه های احداث آن با زیربنای 12 هزارمترمربع بالغ بر 350 میلیارد ریال توسط موسسه عمران کاشان تأمین گردیده است.

وی تأکید کرد: هزینه های لازم برای تجهیزات بخش رادیوتراپی نیز از طریق هیئت امنا تأمین شدولیکن بر اساس پیگیری های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم مقرر گردید تجهیزات پزشکی و درمانی سایر قسمت های بیمارستان از طریق شرکت هلدینگ هیئت امنا ارزی تأمین گردد تا بتوانیم در آینده ای نزدیک خدمات مطلوب و شایسته ای برای بیماران منطقه و شهروندان استان های همجوار فراهم نماییم.

مومنیان اظهار داشت: تاریخ سلامت کاشان نشان از آن دارد که خیرین نقش ارزنده ای در ارائه خدمات به مردم و بیماران ایفا نموده اند و امیدوارم این قافله و سلسله خیرین و واقفین همچنان در کاشان و کاشانی ها ادامه داشته باشد.

فرماندار کاشان افزود: بخش «براکی تراپی» این بیمارستان نیز تا چند ماه آینده راه اندازی می گردد که خدمات قابل ارائه در این بخش درمانی تنها در استان های برخوردار کشور نظیر تهران ، مشهد ، اهواز و ارومیه به مردم ارائه می گردد.

در این جلسه رئیس بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان نیز به تشریح خدمات قابل ارائه از طریق بخش درمانی رادیوتراپی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی پرداخت و گفت: بخش رادیو تراپی بیمارستان آیت الله یثربی طی چند هفته گذشته شروع به فعالیت نموده است و توانسته روزانه 35 بیمار سرطانی را پذیرش نموده و خدمات درمانی ارائه نماید که به طور متوسط روزانه سه نفر بر این تعداد اضافه می شود.

دکتر مصطفی سروی زاده افزود: بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان شامل بخش های رادیوتراپی ، بخش دیالیز ، اورژانس و آزمایشگاه و دیگر قسمت ها تخصصی و فوق تخصصی است که با توجه به این که بخش رادیوتراپی جزء نیازها و اولویت های مهم درمانی شهرستان و منطقه می باشد پیش از تجهیز سایر قسمت های بیمارستان راه اندازی شد و دیگر بخش های درمانی نیز به محض فراهم شدن امکانات و تجهیزات لازم راه اندازی می گردد.

وی افزود: بیماران پیش از این ناچار بودند طول درمان را که حضور 30 الی 40 جلسه در مرکز درمانی است به استان های همجوار مراجعه نمایندکه با افتتاح این بخش درمانی کلیه خدمات درمانی برای بیماران سرطانی در کاشان فراهم گردیده است.

سروی زاده گفت: تجهیزات موجود جوابگوی ارائه خدمات به حداکثر 55 بیمار سرطانی در روز می باشد اما برای این که بتوانیم از ظرفیت کامل این بخش درمانی و پذیرش بیماران بیشتری استفاده نماییم نیاز به 30 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است که امیدواریم با کمک خیرین محترم و مساعدت و همراهی دولت محترم محقق گردد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.