اهواز؛

ابتکار به خوزستان باز می گردد

مدیرروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: سفر امروز رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انجام 1 پرواز دیگر در ساعت 11:30 از مبدا تهران به خوزستان قطعی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهریار عسکری اظهار کرد: هواپیمای حامل رئیس سازمان محیط زیست به خوزستان که قرار بود ساعت 8:15 دقیقه در فرودگاه ماهشهر به زمین بنشیند، به دلیل رطوبت بالا و کاهش دید خلبان در این بندر، مجبور به بازگشت به تهران شد.

وی افزود: مقصد این پرواز در صورت مساعد بودن شرایط جوی به ماهشهر و در غیر این صورت به اهواز خواهد بود.

عسکری بیان داشت: برنامه های معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرهای ماهشهر و اهواز به قوت خود باقی است اما به دلیل کمبود وقت به صورت فشرده انجام می شود.

قرار بود رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه خود به خوزستان برای شرکت در آیین حذف واحد کلرآلکالی پتروشیمی بندر امام، بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی پتروشیمی تخت جمشید، کلنگ زنی واحد پساب صنعتی پتروشیمی بندرامام و دیدار با مدیران صنایع پتروشیمی و استان، عقد قرارداد طرح جمع آوری گازهای همراه نفت، کلنگ زنی نخستین مدرسه طبیعت در گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان در اهواز به خوزستان سفر کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.