تحقیقات اف بی آی در مورد هک شدن سرورهای مجمع حزب دموکرات

سخنگوی کاخ سفید گفت اف بی آی در حال تحقیقات درباره هک شدن سرورهای مجمع حزب دموکرات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت: اف بی آی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که آنها در حال تحقیقات درباره این موضوع هستند.

برای رئیس جمهور و تیم امنیتی وی موضوع امنیت سایبری اولویت نخست است. ما می دانیم که بازیگران زیادی چه در بخش دولتی و چه در بخش جنایی در این رابطه حضور دارند.

این بازیگران به دنبال نقاط آسیب پذیر در بخش امنیت سایبری آمریکا هستند که یکی از این بازیگران روسیه است. در رابطه با این موضوع ما می دانیم که اف بی آی در حال انجام تحقیقات دقیقی است و اگر باید تصمیمی  پس از انجام تحقیقات در  رابطه با این حمله سایبری گرفته شود آنگاه  اف بی آی نخستین نهادی خواهد بود که در این رابطه بیانیه خواهد داد.

وی درباره عملکرد رئیس  مجمع حزب دموکرات  گفت:رئیس جمهور اوباما معتقد است که دبی واسرمن شولتز در پنج سالی که مجمع حزب دموکرات را هدایت کرد، کار خارق العاده ای انجام داد.

نتایج به خوبی بیان کننده همه چیز است. انتخاب دوباره رئیس جمهور با اکثریت آراء موضوعی بود که مجمع حزب دموکرات سهم عمده ای در آن داشت. وی همچنین در جریان انتخابات مقدماتی نقش مهمی را در هدایت حزب ایفا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار