زنجان؛

فعاليت 765واحد تعاونی در زمينه کشاورزی در استان

مدير امور تعاون اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعي استان گفت :765 واحد در زمينه تعاونی هاي کشاورزی فعاليت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حميد دنيايی مدير امور تعاون اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعي استان گفت: در سالهاي اوليه انقلاب به دليل جنگ ومشکلات ديگر بخش دولتی رشد چشمگيری داشته که در اين بين بخش تعاون مخدوم و مظلوم مانده و با گذشت زمان به بخش تعاون بي توجهی زيادی شده است.
وی افزود: 1802 واحد تعاونی در استان فعال مي باشند که 765 واحد در زمينه تعاوني های کشاورزی فعاليت مي کنند از جمله در گرايش های طيور ، دامداري ، زراعت ، باغداری و دامپروری و غيره که بيشترين آنها دامپروری و زراعت مي باشد .
دنيايی گفت: با نامگذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري و مرور سياستهای اقتصاد مقاومتي که در سال 93 تصويب شد می توان گفت که بخش کشاورزی يکي از مهمترين بخش در اقتصاد مقاومتی می باشد.
 وی با بیان اینکه بخش کشاورزی تنها بخشی است که تقريباً دانش فنی آن در کشور وجود دارد و با وجود پهنه گسترده کشور و مهندسين کارآزموده در اين حوزه می توان شاهد رونق در این بخش شد ادامه داد:با رشد و رونق بخش کشاورزی بخش صنعت نيز می تواند رونق بگيرد و همراه بخش کشاورزی رشد کند.
مدير امور تعاون تصريح کرد: يکي از معضلات اصلي در تعاونی کشاورزی ضعف مديريتی مي باشد که مديران اين شرکتهای تعاونی حرکتی برای رشد و نوآوری انجام نمی دهند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.