یاسوج؛

ثبات امروز ایران برگرفته از ایثارگری شهداست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات، اقتدار، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی برگرفته از ایثارگری شهیدان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلامرضا تاجگردون در بازدید از خانواده شهیدان غریب نظری، علیرضا بی فکر، قاسم قاسمی و داوود فرزین افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: آزادگی، غیرت، عدالتخواهی و ایثارگری از ویژگی های مشترک مکتب عاشورای امام حسین (ع) و نهضت امام خمینی (ره) است.

تاجگردون اظهار کرد: مسئولان اجرایی با دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن ارج نهادن به صبر و استقامت آنان در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه دادند، عنوان کرد: تامین
تجهیزات مورد نیاز گلزار شهدای شهر دوگنبدان ضروری است.

تاجگردون عنوان کرد: به زودی گلزار شهدای شهر دوگنبدان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز خواهد شد.

وی ابراز داشت: تجهیز گلزارهای شهدا به امکانات رفاهی لازم به عنوان محل تجدید بیعت مردم با آرمان های شهیدان و برای رفاه حال خانواده شهدا اهمیت چشمگیری دارد.

تاجگردون هدف از این بازدید و سرکشی را تجدید پیمان با آرمان های شهدا و ارج نهادن به مقام آنان اعلام کرد.

وی افزود: مطالعه در وصیت نامه شهدا و تکریم خانواده آنان از وظایف مهم مردم و مسئولان اجرایی برای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

محصور شدن گلزارهای شهدا، نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی و تاسیس مراکز فرهنگی در کنار گلزارهای شهیدان از خواسته های اصلی خانواده شهدا در این بازدید و سرکشی بود.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی ایران واقع است و در دوران هشت سال دفاع مقدس 360 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.