اردبیل؛

صدور بیش از ۵۰ هزار گواهی فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد اردبیل

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اردبیل تا به امروز بیش از ۵۰ هزار گواهی فارغ التحصیلی به دانشجویان این دانشگاه صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فاطمه شیخلووند افزود: امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اردبیل دارای کادر مجرب بوده و سعی می‌کنیم که ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی به دانشجویان در کمتر از دو ساعت به انجام برسد که در رابطه با این کار به طور میانگین هر روز 50 نفر دانشجو به اداره فارغ‌التحصیلی مراجعه می‌کنند که تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن خدمات مطلوب ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه از زمان تأسیس دانشگاه آزاد اردبیل تا به امروز حدود 50 هزار گواهی فارغ‌التحصیلی صادر شده است، گفت: پروسه نقل و انتقالات از طریق سایت و به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اردبیل به انجام می‌رسد که انجام سایر امور مانند درخواست برای خوابگاه و رزرو غذا در رستوران دانشگاه آزاد اردبیل نیز به صورت اینترنتی و برای راحتی دانشجویان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دارای دو خوابگاه الزهرا و حافظ برای خواهران بود که ظرفیت پذیرش این خوابگاه‌ها در حدود 1500 نفر دانشجو است که به تازگی نیز یک خوابگاه جدید با ظرفیت 100 نفر برای پذیرش دانشجویان پزشکی در داخل دانشگاه آزاد اردبیل توسط خیرین احداث شده و در مرحله تجهیز امکانات است.

شیخلووند با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اردبیل، تصریح کرد: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اردبیل به صورت مرتب به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار می‌شود و جلسات ستاد اقامه نماز دانشگاه نیز هر ماه یک بار برگزار شده که اعزام به اردوهای زیارتی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.