عبور از پیک تابستانه با صرفه جویی 15 درصدی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران گفت: اگر در سطح ملی هر خانوار تا 15 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، احتمال هرگونه قطعی و افت فشار را به صفر می رسانند.

خوندم//////عبور از پیک تابستانه با صرفه جویی 15 درصدیاحمد سلامت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص افت فشار آب این منطقه گفت: افزایش دما و قرار گیری در پیک تابستانه، مصرف را به طور چشمگیری افزایش داده بود به طوریکه مخازن در طول این مدت به سرعت خالی می شدند و پس از تزریق های مکرر نیز در حالت نیمه پر قرار می گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران اظهار داشت:خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی پرسنل این مرکز و شکیبایی قابل تقدیر مردم، این مشکل رفع شد و خدمات رسانی به مشترکین به رویه قبل ادامه دارد.

سلامت در خصوص برخی شکایات مبنی بر بروز اشکال در نحوه محاسبات قبوض آب، اظهار داشت: یکی از شفاف ترین ارگان های وزارت نیرو سازمان آب و فاضلاب است که تمامی فرمول های محسابه قبوض نیز در سایت این شرکت در دسترس عموم گرفته ؛ همچنین مشترکین می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی به سازمان آبفای منطقه مربوطه مراجعه کرده و طرح شکایت کنند.

وی افزود: بلافاصله بررسی آغاز شده و موضوع پیگیری خواهد شد و حتی در مواقعی گروهی به محل سکونت فرد شاکی اعزام شده تا به بررسی های بیشتری بپردازند.

وی همچنین با اشاره به مصرف بیش از حد برخی مشترکین ،گفت:علی رغم بارش های مناسب و پرشدن سد ها و مخازن نباید مسئله مدیریت و اصلاح الگوی مصرف فراموش شود؛ اطلاع رسانی در این زمینه مطلوب بوده اما کماکان هستند افرادی که حتی برای شستن خیابان و خودروی شخصی از آب شرب استفاده می کنند !

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران در خصوص برخورد با مشترکین پر مصرف اظهار داشت: هنوز ابلاغیه ای مبنی بر قطع آب مشتریکن پرمصرف نداشته ایم و برخورد ب ااین افراد تنها به صورت تذکر کتبی بوده است.

وی تاکید کرد: اگر در سطح ملی هر خانوار تا 15 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، احتمال هرگونه قطعی و افت فشار را به صفر می رسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انرژِی ، آب ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار