گاردین: نخستین مصاحبه مشترک ترامپ و پنس، نمایش یک اتحاد متزلزل

گاردین نوشت مصاحبه مشترک ترامپ و معاون اول انتخابی‌اش اختلاف فاحش میان دیدگاه‌های سیاسی و شخصی این دو نفر را آشکار کرد.

گاردین: نخستین مصاحبه مشترک ترامپ و پنس، نمایش یک اتحاد متزلزلبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: مصاحبه تلویزیونی مشترک «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و «مایک پنس،» فرماندار ایالت «ایندیانا» و معاون اول انتخابی ترامپ، که یک‌شنبه و پیش از برگزاری «کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه» برگزار شد، اختلافات فاحش میان دیدگاه‌های سیاسی و شخصی این دو نفر را آشکار کرد. از اتحاد میان ترامپ و پنس به عنوان «ازدواج ناجور» یاد می‌شود. 
    
در ادامه گزارش آمده است: در این گفتگوی مشترک یک ساعته که شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اِس» آن را پخش کرد، ترامپ بیش از 100 بار صحبت کرد و پنس تنها 50 بار فرصت حرف زدن یافت. این در حالی است که نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان چندین‌بار در طول این مصاحبه، حرف فرماندار ایندیانا را قطع کرد.  

ترامپ حتی تلویحی اشاره کرد برای بدست آوردن آرای پیروان «مسیحیت انجیلی» نیازی به کمک پنس ندارد. یکی از لحظه‌های غیرعادی این مصاحبه زمانی رقم خورد که ترامپ از حمایت فرماندار محافظه‌کار ایندیانا از جنگ عراق، دفاع کرد. این در حالی است که نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان بارها از «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به دلیل حمایت از این جنگ به‌شدت انتقاد کرده بود.    

دو نفر همچنین درخصوص «جان مک‌کین»، مبارزه منفی و تجارت آزاد نیز دیدگاه‌های متفاوتی داشتند. با این وجود، پنس در این گفتگوی مشترک تلویزیونی، حمایت خود را از پیشنهاد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، اعلام کرد.  



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار