واکنش‌ها به حمله مرگبار در شهر نیس فرانسه/ سازمان ملل حادثه را محکوم کرد

باراک اوباما با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله در فرانسه، آن را یک حادثه دلهره‌آور خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه‌های فرانسه، سازمان ملل حمله تروریستی در شهر نیس این کشور را محکوم کرد.

"سرگئی لاوروف،" وزیر امور خارجه روسیه، پیش از دیدار با جان کری همتای آمریکایی اش در مسکو گفت: گفتگوهای ما با واشنگتن پس از حمله اخیر تروریستی در شهر نیس فرانسه اهمیت بیشتری پیدا کرد.

"جان کری،" وزیر خارجه آمریکا، در ابتدای دیدار با سرگئی لاوروف همتای روسی خود در مسکو اعلام کرد حمله تروریستی پنجشنبه شب در شهر نیس فرانسه نشان می دهد باید هر چه سریعتر به دنبال یافتن راهی برای پایان دادن به خشونت و معضل تروریسم بود. 

"باراک اوباما،" رئیس‌جمهور آمریکا، نیز در بیانیه‌ای حمله در شهر نیس را محکوم کرد و گفت این حادثه به نظر یک حمله دلهره‌آور تروریستی است. اوباما همچنین گفت به تیم امنیتی خود دستور داده است به فرانسه در تحقیقات درباره این حمله کمک کنند.

رسانه های فرانسه روز جمعه اعلام کردند اداره تحقیقات ضدتروریستی این کشور، بررسی‌ها درباره حمله شامگاه پنجشنبه در شهر «نیس» را آغاز می کند.

وزیر کشور فرانسه نیز اعلام کرد: در حادثه نیس هشتاد نفر کشته شدند و وضع هجده نفر وخیم است.

"فرانسوا اولاند،" رئیس جمهور فرانسه، اعلام کرد به منظور حمایت از شهر نیس، روز جمعه به این شهر سفر خواهد رفت. او گفت احتمال تروریستی بودن حمله به تجمع مردم در شهر «نیس» را رد نمی کند.
دفتر وی روز جمعه اعلام کرد در پی وقوع حمله با کامیون در شهر نیس، رئیس جمهور به مرکز بحران وزارت کشور می رود و همچنین وضعیت اضطراری در فرنسه را به مدت 3 ماه دیگر تمدید می‌کند.

نخست وزیر فرانسه پس از نشست شورای امنیت و دفاع ملی این کشور در کاخ الیزه گفت: فرانسه در برابر تهدید تروریسم تسلیم نخواهد شد. والس افزود: ما با جنگ روبرو هستیم و تروریست ها به دنبال ایجاد وحشت هستند.

"دونالد تاسک،" رئیس شورای اروپا، گفت اروپا در کنار مردم و دولت فرانسه در مبارزه علیه خشونت و نفرت ایستاده است. همچنین "دیدیه ریندرز،" وزیر امور خارجه بلژیک، که در کنفرانس خبری مشترک با تاسک حضور داشت، این حمله را «وحشیانه» توصیف کرد. وزارت امور خارجه انگلیس به شهروندانش که در شهر نیس فرانسه حضور دارند، هشدار داد.

"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته در نیس فرانسه اعلام کرد اگر رئیس جمهور شوم به کنگره دستور می دهم علیه داعش اعلان جنگ کند.

نخست وزیر چین نیز  پیام تسلیت خود را به خانواده قربانیان حمله تروریستی در شهر نیس فرانسه ارسال و تروریسم را در همه ابعاد آن محکوم کرد. "لی کچیانگ" روز جمعه هنگام شرکت در یازدهمین نشست سران آسیا-اروپا در «اولان باتور،» پایتخت مغولستان، این موضوع را مطرح کرد.

"آنگلا مرکل،" صدر اعظم آلمان همبستگی کامل کشورش را با فرانسه پس از حمله تروریستی در شهر نیس این کشور اعلام کرد.

"سباستین کورتز،" وزیر خارجه اتریش، نیز در یک پیام توییتری، تعجب خودش را از این خبر اعلام کرد و به خانواده قربانیان تسلیت گفت. وی افزود کشورش در این لحظات سخت در کنار فرانسه خواهد ماند.

واتیکان نیز با انتشار بیانیه ای حمله خونین شب گذشته در شهر نیس در جنوب فرانسه را که بیش از هشتاد کشته بر جا گذاشت، به شدیدترین شکل محکوم کرد.

نخست وزیر جدید انگلیس بر آمادگی این کشور برای همکاری با فرانسه در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد. دفتر "ترزا می،" نخست وزیر انگلیس، با صدور بیانیه ای تاکید کرد او تحولات مربوط به حمله تروریستی نیس را پیگیری می کند و لندن برای کمک به دولت فرانسه آمادگی دارد.  این بیانیه حمله تروریستی نیس را تکان دهنده توصیف کرد. 

"ماریانو راخوی،" نخست وزیر اسپانیا روز جمعه « حمله نفرت انگیز » شامگاه پنجشنبه در شهر نیس فرانسه را محکوم کرد و به مردم این کشور تسلیت گفت.

"رجب طیب اردوغان،" رئیس جمهور ترکیه، گفت: کسانی که درباره موضع گیری در برابر تروریسم تردید دارند، از حمله فرانسه درس عبرت بگیرند. وی افزود: همه باید بدانیم که برای گروه های تروریستی تفاوتی بین ترکیه، فرانسه، عراق، بلژیک، عربستان سعودی و آمریکا وجود ندارد. حمله تروریستی و وحشیانه در فرانسه بار دیگر لزوم مبارزه قاطع و هماهنگ ضد تروریسم را ثابت کرد. ما به عنوان کشوری که هدف حملات تروریستی زیادی بوده است، به خوبی احساسات فرانسویها را درک می کنیم.

در حمله یک راننده کامیون به مردم در شهر نیس دست کم 84 نفر کشته شدند و خبرها از زخمی شدن 130 نفر حکایت دارد که حال 45 نفر از آنها وخیم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۵
فرانسه با فرهنگ نجس و برهنگی باید بیشتر ببینه تا دست از نجاست بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۵
جای شکرش باقیست سازمان مللی ها کلاٌ کور کر و لال نیستن یک وجب جلوتر از خودشان را میبینند مشکلاشان با چند وجب دور ترهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
الان وقتش شده که مردم فرانسه انقلاب بکنن و از دست این دولت داعش پرور و جنایتکار جنگی رهایی پیدا بکنن و گرنه این دولت سناریو های زیادی برای مردم سوریه و عراق و حتی فرانسه داره.دولت ترکیه و قطر و عربستان هم باید ساقط بشن تا دنیا روی آرامش ببینه.همه سران این دولتها و دولت آمریکا جنایتکار جنگی هستن.اگه مردم المان و آمریکا و انگلیس عاقلانه عمل بکنن الان وقت رها شدن از یوغ این جنایتکاران جنگی هستن و گرنه آینده بسیار تاریک هستش و خیلی خطرناک .بمب هایی که تروریستها در بغداد استفاده کردن از نوع مرموزی بوده که فقط آمریکا و اسرائیل داره پس بعدا به تروریستها بمب اتم هم خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ تير ۱۳۹۵
هنوز ترامپ رئیس جمهور نشده میگه هر مسلمونی که به اسلام ارادت داشته باشه جایی در آمریکا نداره .عزیزان همه این کشتارها و بمب گذاری ها توسط خود این دولت ها انجام میشه .هدف اسلام هراسیه .چون اسلام واقعی ضد استکبار عمل می کنه و در مقابل ظلم می ایسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
همه این کشت و کشتارها و بمب گذاری ها در ترکیه و اروپا و حتی عربستان توسط خود این دولتها انجام میشه .اون هم به سه منظور 1- با انداختن این کشتارها به گردن داعش می خوان به مردم خودشون وانمود بکنن که دولت اونها با داعش و داعش با دولت اونها دشمن هستش و این فریب دادن مردم است .چون دولت انها مدام به داعش کمک میکنه 2-میخوان به بهانه حمله به داعش افکار عمومی مردم خودشونو در حمله به کشور سوریه جهت ساقط کردن دولت قانونی بشار اسد آماده بکنن چون میبینن که داعش در سوریه و عراق در حال شکست هستش لذا به بهانه حمله به داعش میخوان وارد سوریه بشن و دولت سوریه رو ساقط بکن و کشور سوریه رو به اسرائیل واگذار بکنن 3-میخوان در اروپا و آمریکا اسلا م هراسی و ایران هراسی ایجادبکنن و این برنامه بلند مدت اونهاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
بعضی ها از عبارت خود کرده را تدبیر نیست استفاده میکنن .دوستان ساده انگاری است که فکر کنیم داعش به خود اروپا و آمریما هم حمله میکنه.این فجایع و بمب گذاری ها با هماهنگی خود این دولتها و داعش انجام میشه تا دست همکاری این دولتها با داعش رو نشه و هم اینکه با این خود زنی ها و ساختن 11 سپتامبر های متعدد ساختگی در صدد حمله به کشور سوریه به بهانه حمله به داعش هستن.این قاتلان به مردم خودشون هم رحم نمی کنن و از آنها به عنوان طعمه جهت حمله به سوریه و اسلام هراسی استفاده می کنن.حرفهای مرا جدی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کشورهای اسلامی به خاطر جنایتهای فرانسه و عربستان و قطر و ترکیه و ...از لحاظ حمایت دولت اونها از داعش دارن خون گریه می کنن .این ها دارن جشن می گیرن.به جای جشن گرفتن تظاهرات بکنن و بطور جدی از اولاند بخوان که دست از حمایت گروههای تکفیری برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
با همه ی این اوصاف مردمی ک کشته شدن همشون مردم عادی و غیر نظامی و دولتی بودن،مردم بدبخت کشور ها ک گناهی نکردن
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۸:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۵
برای اولاند مردم سوریه و فرانسه فرقی نمی کنه .جنایتکار جناینکاره.اینها از جون مردم خودشون هم در راستای اهدافشون میگذرن
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۸:۲۳ ۲۵ تير ۱۳۹۵
فکر می کنین در فاجعه 11 سپتامبر آمریکا عربستان با دولت آمریکا در انجام عملیات انتحاری هماهنگ نشده بود .حتما که شده بود .این کارها خود زنی بود که حمله آمریکا به عراق رو توجیه بکنه یعنی فریب افکار عمومی با کشتن مردم کشور خودشون.دولت آمریکا در عملیات 11 سپتامبر با عربستان همدست بود لذا امروز می ترسه که پرونده رو بشه لذا 28 صفحه از گزارش حادثه را که نشان میده عربستان نقش داشت دولت دستور داده که از پرونده خارج کنن الان هم کنگره میخواد افشا بکنه که انشاالله میکنه و ابروی دولت آمریکا در کشتن مردم خودش میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۵
معلومه ترکشش به تو هم خورده نمیخواد دایه بهتر از مادر بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
هدف از این حملات در فرانسه چیه؟ چرا فرانسه؟ کی از این حملات سود میبره؟ و مهم تر اینکه چرا در هر کشوری که یهودیان صهیونیسم و اسرائیلی‌ها نفوذ زیادی دارننذ مثا امریکا.، فرانسه ابن اتفاقات میفته . دلیلش در اخر میبینی در راستای اهداف و ب سود اسرائیل است چرا چون بانسبت دادن به مسلمانان و نشان دادن اینکه اسلام دین ترور و خشونت است و هدف خراب کردن اسلام است و چون فرانسه بیشتر مسلمان داره و دیگر مثل بمب گذاری قبلی که فرانسه قصد بیرون امدن از جنگ سوریه با فشار مردم ولی چی شد ی دفعه بمب گذاری و بعدش اعلام حملات شدید به داعش و الان هدف بعد از خراب کردن اسلام ، امده کردن زمینه اروپایی بدون مسلمان، و هدف دیگر ان ترساندن و به وحشت انداختن مردم که دیگر نظرو اعتراضی با جنگ نداشته بلکه کمک هم بکنند که الان رسبدن به این هدف. مثل این میمونه که ی نفر را از ترس مردن و کشته شدن بترسانی و بعد برای نجاتش ان را درون یک جعبه بزرگ کرده و سر بسته و خود بالای جعبه با سر و صدا و صدای تیر و تفنگ و.... طوری وانمود و نشان دهی که واقعا ذر بیرون جعبه برای ان فرد داره جنگ و کشتار میفته و با وحشت انداختن به جانش به اهداف خود برسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کاشکی داخل کاخ الیزه وکاخ سفید هم بمب بذارند وهمه ی این جنایتکارهای وحشی به درک میرفتن نه مردم بیگناه فرانسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
باز یه بهانه دستشون افتاد غرامتش رو از ما بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
سازمان ملل پول تو جیبی بچه های یمنی رو قبول کرد!!! حالا محکومم میکنه پدر سوخته ها .کودکان یمنی ادم نیستند . ! خداوند لعنتتان کند و اه مظلوم را از شما بستاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ تير ۱۳۹۵
اولاند داره فیلم در میاره .چندتا داعشی انتحاری گیر میارن و این کشتارهارو انجام میده تا هم مسلمونها رو بدنام بکنن و هم اینکه مسیحی هارو در مقابل مسلمانها قرار بدن و هم انیکه بهانه حمله به سوریه رو به بهانه حمله به داعش پیدابکنن .هدف خدمت به اسرائیل و گسترش اون به سوریه است و با خودزنی دارن مقدمات حمله همه جانبه به سوریه رو فراهم میکنن و در این راه از جون مردم کشور خودشون هم مایه میذارن .چون اسرائیل برای اونها مهمتر از هر چیزی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
خوشحال شدم انشاءالله همیشه این وضعیت رو درک بکنند،تا ببینند مردم مظلوم سوریه چی کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
خود کرده را تدبیر نیست
زمانی که کشوری مامن و جولانگاه تروریستهای خوب بد باشه نتیجه ای جز این نداره
تروریست خوب مثه سازمان منافقین و مجاهدین و ارتش ازاد و......
تروریست بد مثه داعش و القاعده و....
هرچند ما خوشحال از کشته شدن افراد بی گناه نیستیم ولی ملتی که به سرنوشت و اینده خویش در قبال تصمیم دولتمردان (حمایت و طرح و برنامه ریزی از تروریستها )اهمیت ندهد عاقبتش همین میشه
چن روز پیش این اقایون همایش داشتند تو فرانسه با سرکرده های تروریستهای خوب رجوی و ترکی فیصل و غیره فقط یک کلمه میشه در مورد این اقایون به ظاهر مکار و حیله گر گفت والسلام :
و مکرو مکروالله والله خیر الماکرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
دیشب فرانسه شبی راتجربه کرد که 5سال سوریه شبانه روز درگیرآن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۹۵
پس یمن که هر روز بمب باران میشه چی سازمان ملل ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
حالا اگر مسلمان ها را کشته بودند، سازمان ملل اون رو محکوم می کرد؟! یا اینکه جان مسلمان ها ارزشی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
حقشونه مگه همین فرانسه نبود که چندردز پیش اجلاس منافقین توش برگذار شد مگه همین فرانسه نبود که تو مذاکرات پلیس بد بود .مگه همین فرانسه نبود که ایدز را ایران آورد مگه همین فرانسه نبود که تو جنگ تحمیلی سلاح به صدام میداد مگه همی فرانس نبود که......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کشوری که بر علیه ایران میتینگهای با سران کفر و الهاد ومنافقین و بندر بن سلطان سعودی صهیونیستی و نوکران مصری انها بر قرار میکنه باید تاوان ان همه بی لیاقتی را هم بدهد . دستش درد نکند ای کاش کاخ الیزه را نابود میکرد .خدا جای حق نشسته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
به نام خدا
باید روشن گری بشه برای مردم فرانسه که دولت فرانسه تروریست ها رو پشتی بانی می کنه وبه اونا میانه رو میگه
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
با طعنه : آخی گناه دارن برادرت و خواهرامون بودن....وای خدا چه خبر بدی ...امروزو مشکی میپوشیم...(خود کرده را تدبیر نیست )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
درهرجایی از دنیا کسی بی کناه کشته شود دردآور است.اما مسولین کشورهای اروپایی درد ملت های خود را نیز لمس نمی کنند و همچنان از روی عناد به تروریستها در اشکال گوناگون کمک می کنند.متاسفیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۵ تير ۱۳۹۵
اینها همه بازی اسرائیل هست تا مهاجرت یهودیان اروپا به اسرائیل بیشتر بشه،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
بعضی ها دست داعشاز پشت بستن سیاست یک مشت نفهم چه ربطی به زن و بچه مردم داره په شعورتان کجا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
این ها همش نتیجه تندروی هاست. دنیا بیش از هر چیزی نیاز به میانه روی واعتدال دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۵
احتمالا سازمان ملل جنایت در یمن سوریه عراق و... را فراموش کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کسی موافق ترور نیست ، اما این کشور پر مدعا که قاتلان17000شهید ایرانی را در کشورش پذیرایی و از این منافقین مفلوک حمایت میکند از این بد تر حقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۵
حالا از فردا شروع ميشه همدردي نوروشن فكران دگر انديش با مردم فرانسه. حال اينكه روستاييان در آتش سوخته روستاي شروك هم وطن كه نه حتي انسان هم نبودن.كه اگر بودن پس هم دردي اين عزيزان كجا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۵
سازمان ملل حادثه را محکوم کرد ؟ اما این سازمان کشتار ملت یمن توسط کودک کشان جنایتکار آلسعود وهمراهانش را پس میگیرد
(عجب سازمان مللی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
چطور بعضی ها دارن اشک تمساح میریزن ؟؟ سازمان ملل کور بودی تو فجایع غزه و لبنان و الانه یمن و سوریه و عربستان و حج حاجی های ما ؟؟؟ نخیر چون اینا همه تامین کننده امنیت اسراییل و یهود هستن .ان شاالله این خبرا و این حوادث زودتر به اسراییل و امریکا کشیده بشه یکم طعم ناامنی و تجاوز و بدبختی رو بکشن .الهی امین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۵
وقتی تو یک کشور اروپایی عملیات تروریستی میشه خیلی ها ناراحت میشن.اخی.ولی تو سوریه و عراق روزانه چندها زن و بچه کشته میشن کسی حرف نمیزنه..واقعا تاسف اور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
سازمان ملل غیر از محکوم کردن چیز دیگری بلد نیست، سازمانی با این عریض و طویلی فقط محکوم می کند اینکه پیرزنی که در خانه نشسته هم می تواند اینکار بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
هموطن هایی که امشب می خوان برن دم در سفارت فرانسه شمع روشن کنن التماس دعا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
آقای اوباما همین چند وقت پیش بود که تو عراق بمب گذاری شد و 250 نفر آدم بیگناه کشته شد. بد نبود یه پیام تسلیت هم واسه اونا می فرستادی.
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۵ تير ۱۳۹۵
داداش ما مسلمونا اتحاد نداریم ولی این کفار عوضی خیلی باهم اتحاد دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۲۶ تير ۱۳۹۵
معمولا گرگها دسته جمعی شکار میکنند مثل این کافرها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کسی که باد کاشته طوفان درو می کند بدبخت مردم فرانسه که با جان خود پاسخ جنایات دولتمردان خود در دیگر کشورها و ریختن انسانهای بی گناه آنها را می پردازنداین جنایت محکوم است ولی اگر وجدانهای خفته فرانسوی ها را بیدار کند نقطه شروع خوبی می تواند باشد تا جلوی جنایات مسئولین خود را بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
جه خبر خوشحال کننده ای!
جون فرانسه از بزرگترین حامیان تروریستهای جهان و همچنین بزرگترین حامی گروه منافقین هست که 17000 ایرانی را ترور کردند
باید مردم فرانسه مزه ترور و وحشت رو بچشند تا دیگر به دولتشون اجازه حمایت از پدیده ترور و تروریست را در دیگر کشورها ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
اوباما در این حمله ترورستی سریع واکنش نشان داد وچند ساله مردم مظلو سوریه وعراق هروزه دارن کشته میسن ولی دولت امریک شیطان بزرگ هیچ وقت این حملات را محکوم نکرده است مردم فرانسه آدمند ولی مردم سوریه وعراق ادم نیستند ...

مرگ بر امریک مرگ بر اسراعیل .مرگ بر انگلیس خبیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
من از کار این تروریست ها راضی نیستم ولی این آمریکایها ی جنایت کار هرروز دارن می گن ایران از تروستها حمایت می کنه.این حرفشان آدم ناراحت می کنه ما خودمان قربانی تروریست هستیم در فرانسه حمله تروستی میشه سازمان ملل بی خاسیت سریع محکوم می کنه ولی سعودی ها یمن هر روز بمباران می کنند ولی صدا ی این بان کی مو ن عوضی در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۵
کی به داعش صلاح میفروشه؟!چاه کن مگه خودش ته چاه نیست؟! کی در جذب درآمد به داعش کمک میکنه؟! خود کرده را مگر تدبیر است؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
داداش (سلاح) می فروشن نه صلاح!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۲۶ تير ۱۳۹۵
متفکر ناشناس 14.21 اصل حرفش مهمه نه غلط گیری شما/معلومه عقده نهفته داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ تير ۱۳۹۵
خوب سریع برن یسری در سفارت شمع روشن کنند دیر میشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
اینگاری شما ازین کار تروریستا خیلی خوشحال و مسروری
تو دین ما گفته شده اگه از انجام یک عمل راضی باشی مثل این میمونه که اون عمل رو انجام دادی
پس مواظب طرز فکر و حرفامون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۱:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۵
چه ربطی داره کی گفته ایشون راضیه
ایشون میگه الان یه عده می رن شمع روشن می کنن ولی برای مردم یمن و سوریه و ... که هم دین ما هستند چرا اینها عرضه ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۵
منم مخالف این حرفم
باید هرجا اتفاق ناگواری میفته انسان ناراحت بشه
اونا هم برای این کار میرن شمع روشن میکنن
این اقایون که همچین حرفایی میزنن چرا نمیرن برای شهدای سوریه و فلسطین شمع روشن کنن
مشخصه فقط امثال شما حرف میزنین و اهل عمل نیستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۵
تازه همجاشونم میزنن pray for paris خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۹۵
در تمام جوامع این مردم هستن که دارن نابود میشن شماها دیدید تا حالا مسیولین ومقامات چیزیشون بشه پس یه عده از همین سران پول میگیرن واین کاره رو انجام میدن لعنت به همشون خدا ما رو از دست همشون نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۵ تير ۱۳۹۵
لعنت بر داعش خدایا به همه زخمی ها کمک کن تا بهبود یابند به امید نابودی تروریسم در همه جای جهان
France
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۹۵
خودکرده راتدبیر نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۵
چیه اینبار به نام کدوم مسلمون میخوایین بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۵
یادم امد از یک فیلم امریکایی که زامبی ها شهر را به تسخیر در میارن و یکیشون یک کامیون رو بر میداره میزنه به مردم/ حالا زامبی ها کییا بودن خود امریکاییها /والا این یارو که در فرانسه یه عده ای رو کشت تابعیت فرانسوی داشت/نتیجه
آخرین اخبار