فاکس نیوز قرارداد همکاری با گزینه احتمالی معاونت ترامپ را لغو کرد

فاکس نیوز قرارداد همکاری با نوت گینگریچ را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم، شبکه خبری «فاکس نیوز» با افزایش گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره احتمال معرفی «نوت گینگریچ» به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا از سوی دونالد ترامپ – نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان - قرارداد همکاری خود با وی را به حالت تعلیق درآورد.

این شبکه خبری طی اعلامیه‌ای دلیل لغو قرارداد همکاری خود با رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا را "تلاش برای جلوگیری از تعارض منافع" اعلام کرد. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: "با قوت گرفتن گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره احتمال انتخاب گینگریچ به عنوان معاون ریاست جمهوری ترامپ، این شبکه خبری برای جلوگیری از تعارض احتمالی منافع، قرارداد همکاری وی را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می‌آورد".

گینگریچ یکی از تحلیلگران سیاسی شبکه خبری فاکس نیوز است که از سال 1999 یعنی پس از خروج از کنگره برای پوشش‌دهی موضوعات مختلف داخلی و بین‌المللی با این شبکه خبری قرارداد همکاری امضا کرده است.

گینگریچ در حال حاضر یکی از گزینه‌های جدی ترامپ برای تصدی پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌رود. نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان طی هفته‌های اخیر بارها او را مورد تمجید قرار داده و گفته است حتی اگر گینگریچ را به عنوان معاون انتخاب نکند، وی مطمئناً در دولت او حضور خواهد داشت.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار