هیل: گینگریچ برای دریافت سمت معاونت ترامپ، لابی گری را آغاز کرده است

وبسایت روزنامه هیل از آغاز لابی گری "نوت گینگریچ" برای دریافت سمت معاونت دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت هیل، روز گذشته منابع آگاه در گفتگو با سی ان ان اعلام کردند "نوت گینگریچ،" رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه که حالا یکی از گزینه های جدی معاونت "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری است، برای دریافت این سمت به طور فعال لابی گری خود را آغاز کرده است.

گینگریچ اوایل هفته گذشته در برنامه ای در شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: اگر ترامپ این وظیفه را به من محول کند، که من فکر می کنم پس از گفتگوهایی که بین ما صورت گرفت، این کار را انجام دهد، من و همسرم کالیستا به کشور خدمت خواهیم کرد.
این درحالیست که وی روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد اگر ترامپ از وی درخواست کند، فورا جواب مثبت نخواهد داد.

زمانی که هفته گذشته دونالد ترامپ و نوت گینگریچ در تجمعی حضور یافتند، ترامپ اعلام کرد اگر رئیس جمهور شود گینگریچ در هر حال در هر جایگاهی که بشود، به کشور خدمت خواهد کرد. 

ترامپ در این خصوص گفت: "ما نوت را دوست داریم و من دلیلش را به شما می گویم. نوت برای مدتی طولانی دوست من بوده است. من هیچ چیز نمی گویم. حتی به نوت هم چیزی نمی گویم؛ اما به شما می گویم نوت گینگریچ هر طور که باشد در دولت آینده به کشور خدمت خواهد کرد."
گزارشها حاکی از آن است که نوت گینگریچ در نشستی که روز گذشته به میزبانی گروهک تروریستی منافقین در پاریس برگزار شد، شرکت کرد. وی پیش از این در سال 2012 نیز در نشست مشابهی شرکت کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار