آجرلو:براى قهرمانى رقيب اول و آخر فرقى ندارد

مدير عامل تيم فوتبال تراكتور سازى گفت:قرعه كشى برايمان اهميتى ندارد چرا كه براى قهرمانى رقيب اول و آخرى فرقى نمى كند.

آجرلو:براى قهرمانى رقيب اول و آخر فرقى نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آجرلو در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بیان کرد: قرعه‌کشی لیگ هر چه که باشد ما می‌خواهیم با قدرت در آن حاضر شویم، چراکه هدفمان قهرمانی درلیگ است. من و قلعه‌نویی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم به موفقیت برسد. ما تمامی بازیکنان مدنظر را جذب کردیم و به جز قهرمانی به چیز دیگر فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه زمین بازی تراکتورسازی با ماشین‌سازی یکی است، عنوان کرد: این موضوع اقدامات موثر مسئولان را می‌طلبد. شاید ما در هفته‌های اول سختی‌هایی را داشته باشیم، اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا با قدرت ظاهر شویم. در ابتدا دوران سختی خواهیم داشت، اما مربی و کادر فنی خوب و هواداران می‌توانند در کنار یکدیگر نتایج خوبی را رقم بزنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: قابل قبول نیست که در چند بازی اول از حضور هواداران محروم باشیم، اما امیدوارم تمامی هواداران همواره کنار تیم باشند، بازیکنان هم بدانند که تمام آذری‌ها از آنها حمایت می‌کنند و مهم این است که آنها در زمین مسابقه بجنگند و در مقابل هر تیمی به برتری برسند و فقط به فکر پیروزی باشند.

آجرلو در مورد جذب جاسم کراری که حاشیه زیاد داشته گفت: به نظرم او می‌تواند به تیم کمک خوبی بکند اگر مشکلاتی  در فصل گذشته به وجود‌ آمد به خاطر این بود که باشگاه به تعهداتش عمل نکرد و بازیکن مقصر نبود. به هر حال عکس‌العمل او هم در قبال رفتار باشگاه بوده است. هواداران کمک کنند تا ما هم از نظر اقتصادی با مشکل روبرو نشویم و زودتر از موعد مقرر به تعهدات‌مان عمل کنیم. به نظرم کرار می‌تواند به تیم کمک کند و همه تنها به یک چیز فکر می‌کنیم و آن قهرمانی تراکتورسازی است.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر اتفاقات انتخابات فدراسیون در انتهای سالن نشسته، سکوت کرد و پاسخی نداد.

آجورلو در خصوص وضعیت خدمت سروش رفیعی یادآور شد: او از بازیکنان خوب ایران است و بهترین بازیکن منطقه می‌تواند باشد، طبیعی است که تا پایان نیم‌فصل با او قرارداد داریم و بعد از آن او بازیکن آزاد می‌شود که هر تصمیمی بگیرد به ‌آن احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد پرونده فساد در فوتبال یادآور شد: من در مورد فوتبال صحبت‌های زیادی دارم اما هم‌اکنون هیچ حرفی نمی‌زنم؛ چراکه هم‌اکنون تنها تمرکز قهرمانی تراکتورسازی است. در فرصت مناسب صحبت‌های خود را مطرح خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۵
سردار عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۵
سردار عشقه