ورمزیار:در پرونده فساد باید مراقب آبروی افراد باشیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره پرونده فساد در فوتبال و بررسی آن اظهارنظر کرد.

ورمزیار: در پرونده فساد باید مراقب آبروی افراد باشیمصادق ورمزیار در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: فکر می کنم در تمام دنیا فوتبال و به طور کلی ورزش، با مسئله فساد دست و پنجه نرم می کند و نباید از پایه وجود آن را نفی کنیم. نکته حساسی که در این باره وجود دارد این است که نباید طوری عنوان شود که خانواده ها فکر کنند فرزندانشان را راهی جای خطرناکی می کنند. ما شاهد این هستیم که در فیفا و AFC هم فساد وجود دارد پس ما هم باید با قدرت برخورد کنیم اما نه به شکلی که مردم از فوتبال و فضای حاکم بر آن زده شوند.

ملی پوش اسبق کشورمان در ادامه گفت: اینکه موضوع فساد در فوتبال در مجلس پیگیری شود یا نه، قطعا بستگی به دلایل موجود در این مورد دارد. مطمئنا اگر ادله محکمی درباره فساد وجود داشته باشد، مجلس به آن رسیدگی خواهد کرد و برخورد های لازم انجام خواهد شد. در حال حاضر به نظرم صحبت ها و گمانه زنی ها بیشتر از مدارک مستند است. اگر همین طور بدون سند حرف بزنیم، آبروی دیگران ممکن است به ناحق ریخته شود اما اگر مدرک محکمی موجود باشد باید با جدیت برخورد صورت گیرد.

ورمزیار درباره اینکه آیا اطلاعی از فسادهای موجود در فوتبال دارد،‌افزود: من شاید بتوانم حرفی بزنم اما مدرکی برای حرف هایم ندارم و همانطور که گفتم حرف زدن بدون مدرک ممکن است باعث ریختن آبروی کسی با گروهی یا سازمانی شود بنابراین نمی توانم نظر خاصی بدهم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در مورد وضعیت آبی پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم خاطرنشان کرد: استقلال تیم خیلی خوبی است و نفرات مناسبی را به تیم خود اضافه کرده است. برخی از نقاط ضعف این تیم پوشش داده شده و البته مثل بقیه تیم ها، استقلال هم هنوز ایراد هایی دارد که در ادامه باید برطرف شود. امسال مربی جوان و با انگیزه ای در تیم حضور دارد و از ویژگی های جوان بودن، شجاعت و جسارت است منتها منصوریان باید در این راه از فاکتور تجربه هم کمک بگیرد. در مجموع باید فرصت لازم را بدهیم تا تیم نتیجه مطلوب بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۵
راست میگی نباید اسامی دزدها رو فاش کرد اخه کی ....................؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۵
خخخ ...........................
آخرین اخبار